شامگاه گذشته

ضربات چاقو جوان صومعه سرایی یک مادر و دختر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،« س.خ »که شامگاه گذشته به بهانه ی کار و … وارد منزل همسایه خود واقع در خیابان شهرام طلوعی صومعه سرا می شود و در ابتدا با دختر همسایه درگیر می شود و زمانی که مادر مداخله می کند با ضربات چاقو هر دو آنها را مجروح می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،« س.خ » که شامگاه گذشته به بهانه ی کار و … وارد منزل همسایه خود واقع در خیابان شهرام طلوعی صومعه سرا می شود و در ابتدا با دختر همسایه درگیر می شود و زمانی که مادر مداخله می کند با ضربات چاقو هر دو آنها را مجروح می نماید.Knife-Murder1

 در این حین یکی از اهالی  محل پس از شنیدن صدای داد و فریاد  وارد منزل شده و فرد ناچار به ترک آن خانه شده که در این حین بلافاصله مامورین نیروی انتظامی  وارد صحنه می شوند و این فرد را دستگیر و به دستور قاضی کشیک آن را راهی بازداشتگاه می کنند.

مادر و دختر مجروح بوسلیه اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا منتقل می نمایند و به دلیل شدت جراحات آن ها را به اتاق عمل انتقال می دهند. گفتنی است پس از چند ساعت عمل موفقیت آمیز توسط پزشکان، آن ها به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده شدند.

صومعه سرا نیوز/

Share