شهردار رشت با دو مادر شهید دیدار کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در نهمین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با شب وفات حضرت خدیجه ، به عیادت دو تن از مادران شهدای گرانقدر رفتند. خلیلی در این دیدار صبر ، صلابت و بصیرت خانواده های معزز شهدا علی الخصوص مادران آنها را ستودنی عنوان نمود و گفت : […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در نهمین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با شب وفات حضرت خدیجه ، به عیادت دو تن از مادران شهدای گرانقدر رفتند.

خلیلی در این دیدار صبر ، صلابت و بصیرت خانواده های معزز شهدا علی الخصوص مادران آنها را ستودنی عنوان نمود و گفت : با هیچ پیامی نمی توان این استواری را تحسین کرد .

وی افزود : قطعاً اگر امروزه به افتخاری دست می یابیم و می توانیم در عرصه خدمت ، با مسئولیت پذیری در جهت ارائه عملکردی خداپسندانه گام برداریم ، مدیون کسانی هستیم که چون سرو ایستادند و سایه امنیت را در جای جای میهمن اسلامی مان گسترانیدند.

در ادامه عاطفی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی با تاکید بر وظایف مدیریت شهری مبنی بر دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان که سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت : این بازدید با هدف پاسداشت مقام والای شهدا و ادای احترا م به این مادران بزرگوار صورت می پذیرد.
msha5 msha1

Share