سی و دومین اردوی سراسری دانش آموزان کمیته امداد کشور در چابکسر اغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در جریان آغاز به کار  سی و دومین اردوی سراسری دانش آموزان کمیته امداد کشور با بیان اینکه این اردو پنج روزه است از شرکت ۲۱۲ دانش آموز از هفت استان کشور در در چابکسر رودسر خبر داد. حسین علی محمدی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در جریان آغاز به کار  سی و دومین اردوی سراسری دانش آموزان کمیته امداد کشور با بیان اینکه این اردو پنج روزه است از شرکت ۲۱۲ دانش آموز از هفت استان کشور در در چابکسر رودسر خبر داد.

DSC_4468 حسین علی محمدی استان های شرکت کننده در این اردو را یزد، قم، کرمانشاه ، تهران، قزوین، خراسان رضوی و چهار محال بختیاری اعلام و با اشاره به اینکه این اردو در زمینه های فرهنگی، تربیتی، اعتقادی، ورزشی، سیاحتی، زیارتی و فعالیت های مشاوره ای خواهد بود هدف از اجرای این اردوها را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور استفاده بهینه از تعطیلات تابستان و نیز ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های هدایت تحصیلی و مشاوره شغلی، قرآنی و کارگاه های آموزشی عنوان کرد.

به گفته وی، این کلاس ها با مشارکت ۲۰نفر از اساتید دانشگاهی و فرهنگیان استان گیلان اجرا می شود و در کنار برگزاری این اردو مسابقات فرهنگی و اعتقادی نیز در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بیان کرد: پس از ماه مبارک رمضان هشت دوره دیگر اردو به میزبانی استان گیلان از استان های مختلف کشور در اردوگاه چابکسر برگزار خواهدشد.

ایشان همچنین از فعالیت های کانونی در قالب ۶۰کانون فرهنگی، تربیتی و آموزشی از سوی کمیته امداد استان باجذب۱۵هزار دانش آموز در سطح شهرستان های گیلان خبر داد و افزود: کانونهای کمیته امدادهم اکنون درسطح استان آغاز بکارکرده وفعالند.

وی در پایان گفت: هم اکنون ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان گیلان تحت حمایت کمیته امداد این استان می باشند که در بخش های تحصیلی ، تربیتی ، آموزش ، اردویی و… از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

Share