با حضور استاندار گیلان

سه طرح گردشگری و عمرانی در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سه طرح گردشگری و عمرانی با حضور استاندار گیلان در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سه طرح گردشگری و عمرانی با حضور استاندار گیلان در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.jpg1561

دو واحد مرغداری ۳۵ هزار قطعه ای مرغ مادر و ۳۰ هزار قطعه ای جوجه ی یکروزه با هزینه ی ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای معاف شاندرمن وخانقاه بر بخش مرکزی ماسال با اشتغالزایی جمعا ۳۹ نفر نخستین طرحی بودند که توسط دکترنجفی به بهره برداری رسیدند.

یک مجتمع گردشگری در روستای بی تم شاندرمن با ۲میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان اعتبار و با اشتغالزایی ۱۱ نفر دیگر طرحی بود که توسط استاندار گیلان افتتاح شد.

همچنین دکتر نجفی در سفر به شهرستان ماسال از پروژه های در حال ساخت مسکن مهرمعلولین،بام سبزو دریاچه مصتوعی ماسال بازدید کرد ودستورات لازم را درجهت تکمیل این طرح ها صادرکرد.

گفتنی است در این سفر معاونان برنامه ریزی و عمرانی استاندار، مدیران کل راه وشهرسازی و میراٍفرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان، امام جمعه و فرماندار جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی استاندار گیلان را همرای می کردند.

jpg1563jpg1560  jpg1562

Share