رسانه‌های بزرگ چهان درباره مسابقه ایران با آرژانتین چه نوشتند

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت ها و رسانه‌های جهان به بازی غرورآفرین بازیکنان ایران مقابل آرژانتین پرداختند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: گاردین نوشت: تیم ایران نمایشی هیجان‌آور برابر آرژانتین داشت و مثل سرباز از سنگر خود دفاع می‌کردند. این نشریه انگلیسی نوشت، ایران در نیمه دوم برای […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت ها و رسانه‌های جهان به بازی غرورآفرین بازیکنان ایران مقابل آرژانتین پرداختند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1393033120333674_PhotoLگاردین نوشت: تیم ایران نمایشی هیجان‌آور برابر آرژانتین داشت و مثل سرباز از سنگر خود دفاع می‌کردند. این نشریه انگلیسی نوشت، ایران در نیمه دوم برای آرژانتین دردسرهای زیادی ایجاد کرد و تنها در وقت‌های تلف شده بود که مسی توانست این تیم را به پیروزی برساند.

نیویورک تایمز نوشت: ایران شایسته پیروزی مقابل آرژانتین بود. سایت این روزنامه نوشت، بازیکنان ایران به اندازه بازیکنان آرژانتین ستاره نیستند اما در اکثر دقایق این بازی برتر از حریف بودند. ایران می‌توانست ضربه سختی به آرژانتین بزند.

آسوشیتدپرس نوشت: ایران می‌توانست پیروز شود. این خبرگزاری نوشت، این شکست تاوان موقعیت‌هایی بود که ایران از دست داد. دفاع ایران کاملا مستحکم بود و فقط نابغه‌ای مثل مسی‌ می‌توانست این دفاع فوق‌العاده را بشکند.

AFC نوشت: ایران برای آسیا خط و نشان کشید. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، تیم ملی ایران فقط چند ثانیه با یک نتیجه تاریخی فاصله داشت. نمایش ایران چند ماه قبل از جام ملت‌های آسیا زنگ خطری برای قدرت‌های دیگر قاره بود.

“هافینگتون پست” نوشت: ایران در طول نیمه دوم، بازی با آرژانتین را از آن خود کرده بود و چندین فرصت‌ برای برد بدست آورد؛ بازی‌ای که سبب هیجان در تورنمنت جام جهانی شد.

کارشناس شبکه ملی آلمان گفت: ایران تیم برتر میدان بود. مهمت شول، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان افزود: آرژانتین فقط یک لیونل مسی داشت. ایران از نظر سازماندهی و برنامه به مراتب بهتر از حریف بود. ایران کاملا مستحق پیروزی بود.

رویترز نوشت: با استعدادترین خط حمله جام جهانی با دفع عالی ایران از کار افتاده بود. این خبرگزاری نوشت: نبوغ شخصی بر سازماندهی جمعی غالب شد. مسی با زدن گل بی‌رحمانه، دفاع تیم کی‌روش را شکست.
این سایت در گزارشی نوشت: تساوی بدون گل معمولا مورد انتقاد کارشناسان قرار می‌گیرد اما دفاع با عالی ایران سبب مقابله با این منطق شده بود. اوضاع می‌توانست برای آرژانتین بدتر از این شود وقتی رضا قوچان نژاد دو بار دروازه بان آرژانتین را مجبور به واکنش کرد و ایران رو به ضد حملات آورده بود. برای ۹۰ دقیقه ایرانی‌ها با روشی منظم و منطقی دفاع می‌کردند و تلاش یکی از بهترین بازیکنان جهان را بی اثر کرده بودند.
/نسیم

Share