جعفرزاده

جعفرزاده:دکتر تامینی یک سرمایه بزرگ اخلاقی برای مردم گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛جعفرزاده با اشاره به صحبتهای چند روز اخیر دکتر تامینی دیگر نماینده این شهر مبنی بر انصراف از دور بعد نمایندگی مجلس گفت : دکتر تامینی یک سرمایه اخلاقی برای مردم گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبتهای چند روز اخیر دکتر تامینی دیگر نماینده این شهر مبنی بر انصراف از دور بعد نمایندگی مجلس گفت : دکتر تامینی یک سرمایه اخلاقی برای مردم و  مجمع نمایندگان گیلان است و در دو دوره مجلس زحمات و خدمات بسیار ارزنده ای برای این مردم داشته است.

DSC07453وی افزود : به جهت اخلاق حسنه ایشان  مقبولیت بسیاری در نزد وزرا دولت و سایر نمایندگان دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در طی دوسال اخیر به دلیل مشکلات تحریم و وضعیت اقتصادی کشور و همچنین سوء مدیریت دولت قبلی متاسفانه  هیچ یک از نمایندگان نتوانستند شرمندگی خود را در مقابل مشکلات اقتصادی مردم برطرف کنند ،  زیرا  اولا اجرا در دست نمایندگان نیست  ، دوم مشکلات مدیریتی و اقتصادی مکمل این  موضوع شدند.

جعفرزاده ایمن آبادی  اظهار داشت : در چند روز اخیر مجموعه نمایندگان از برادر خوبمان دکتر تامینی تقاضا کردیم در تصمیم خودشان تجدید نظر کنند و بنده به شخصه چندین بار با ایشان صحبت نمودم و به مردم شهرستان رشت قول خواهم داد ، انشالله با هم برای ثبت نام به فرمانداری رشت برویم.

نماینده مردم رشت اظهار داشت : دکتر تامینی تجربیات بسیار ارزنده ای در این دو دوره کسب نمودند که حاصل این تجربیات متعلق به مردم است و نباید مردم را از این امر به واسطه تصمیمی لحظه ای ، محروم کرد.

وی افزود : ایشان در طی سالیان اخیر نشان داده اند در قوه مقننه بسیار موفق تر از مسئولیت های اجرایی هستند و  تعامل و حسن خلق ایشان هم بر کسی پوشیده نیست و عنصری موثر برای مردم رشت بوده و انشالله خواهند بود.

بنده به شدت اصرار دارم در دوره بعدی ،  دکتر تامینی باید در انتخابات مجلس حضور داشته باشند و موافقت ضمنی ایشان هم کسب شده است  و از هواداران ، دوستداران  ایشان و مردم خوب شهرستان رشت هم این  درخواست را دارم  همانند گذشته این مرد بزرگ را حمایت نمایند.

جعفرزاده در پایان گفت : اگر بنده حقیر توفیق اندکی هم در طی این دوره نمایندگی مجلس داشتم حاصل راهنمایی ها، تعامل و همکاری دکتر تامینی و دیگر نمایندگان استان بوده است و همین امر است که موجب موفقیت های نسبی برای ما خواهد شد و این مسیر باید استمرار یابد و ادامه پیدا کند و حاصل این امور باید به مردم برگردد.

Share