احمدی پور در مراسم معارفه معاون فرماندار صومعه سرا

دولت در سطح ملی و استانی از تنش و حاشیه دوری می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی پور رویکرد دولت را بر کار و تلاش استوار دانست و افزود: دولت در سطح ملی و استانی از تنش و حاشیه دوری می کند تا بتواند شرایط را برای حل مشکلات فراهم آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ˈمحمد احمدی پورˈ روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا افزود: رژیم پهلوی، دست نشانده قدرت های دیگر بود اما با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی در دنیا یک چهره اثرگذار است و با رویکرد و منافع تعریف شده ای عمل می کند.

81244798-5835671وی ادامه داد: امروز توانسته ایم با ثبات منطقه ای در داخل کشور، مشروعیت داشته باشیم و با بهره مندی از این مهم در عرصه های مختلف، حضوری موثر داریم.

معاون استاندار گیلان راهبرد نظام سلطه در حمایت از گروه های تکفیری و داعش را ناامن کردن منطقه و بی ثبانی خواند و گفت: کشور ما با تمام سختی ها و دشواری ها به سمت حل مشکل تورم و ایجاد اشتغال پیش می رود.

وی بیان کرد: در فضای بین المللی و در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و نظامی با شش کشور قدرتمند روبرو هستیم تا بتوانیم منافع کشور را حفظ کنیم.

احمدی پور اضافه کرد: آنچه در مذاکرات هسته ای مطرح می شود، در چارچوب کلیات مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی رویکرد دولت را بر کار و تلاش استوار دانست و افزود: دولت در سطح ملی و استانی از تنش و حاشیه دوری می کند تا بتواند شرایط را برای حل مشکلات فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه صومعه سرا پتانسیل خوبی برای گردشگری حاشیه تالاب دارد، گفت: مزیت عمده این شهرستان باید برجسته شود تا از تالاب به عنوان نعمت این منطقه ، به بهترین شکل استفاده شود.

ˈغلامحسین رجبیˈ فرماندار صومعه سرا نیز در این جلسه اظهار کرد: اتفاقات اخیر غزه، حساسیت ما را برای باشکوه تر برگزار کردن روز قدس مضاعف و دو چندان کرده است.

وی از آمادگی تمام نهادها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت: مردم ولایتمدار در مراسم امسال، با شکوه بیشتری شرکت می کنند.

در پایان این جلسه، طی حکمی از سوی استاندار گیلان ˈمحمدمهدی مظفریˈ به عنوان معاون فرماندار و ˈمرتضی شهبازیˈ به عنوان بخشدار مرکزی صومعه سرا معرفی شدند.

/ایرنا

Share