دستمزد سیدجلال در الاهلی: ۵.۴ میلیارد برای ۹ ماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اگر اتفاق خاصی نیفتد سیدجلال حسینی مدافع تأثیرگذار تیم‌ملی‌ فوتبال ایران قرارداد رسمی‌‌اش را با باشگاه الاهلی قطر امضا خواهد کرد. هر چند حسینی برای آرام کردن اوضاع، همچنان از ماندن در پرسپولیس حرف می‌زند ولی او قرار است سال آینده پیراهن الاهلی را برتن کند. حتی مدیر ورزشی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اگر اتفاق خاصی نیفتد سیدجلال حسینی مدافع تأثیرگذار تیم‌ملی‌ فوتبال ایران قرارداد رسمی‌‌اش را با باشگاه الاهلی قطر امضا خواهد کرد.

moj_0122هر چند حسینی برای آرام کردن اوضاع، همچنان از ماندن در پرسپولیس حرف می‌زند ولی او قرار است سال آینده پیراهن الاهلی را برتن کند. حتی مدیر ورزشی این باشگاه هم چند روز پیش توافق با حسینی را تأیید کرد و با صراحت گفت مدافع تیم‌ملی‌ ایران سال آینده در لیگ قطر توپ خواهد زد.

مبلغ قرارداد این بازیکن با الاهلی آنقدر وسوسه‌انگیز است که سیدجلال فکر بازی کردن در لیگ ‌برتر ایران را از ذهنش بیرون می‌کند! او برای بازی در الاهلی ۵/۱ میلیون دلار خواهد گرفت، یعنی ۵/۴ میلیارد تومان به پول ایران. البته اگر بحث پاداش‌ها را نیز حساب کنیم این مبلغ بیشتر خواهد شد و جالب‌تر اینکه حسینی برای ۹ ماه بازی در لیگ قطر چنین پولی به جیب خواهد زد!

نکته مهم این است که علی دایی و رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم می‌دانند که حسینی قصد ندارد در پرسپولیس بماند. او قرار است روز پنج‌شنبه راهی قطر شود.
/خبر ورزشی

Share