خودکشی پدر مسیحی عراقی پس از تجاوز وحشیانه تروریست‌های داعش به همسر و دخترش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک مرد مسیحی در شهر موصل عراق که نمی‌توانست شوک حاصل از تجاوز وحشیانه تروریست‌های داعش به همسر و دخترش را تحمل کند، خودکشی کرد. به نقل از شبکه العالم، خبرگزاری مسیحیان آشوری در گزارشی از موصل آورده است: شماری از تروریست های داعش که به زعم خود در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک مرد مسیحی در شهر موصل عراق که نمی‌توانست شوک حاصل از تجاوز وحشیانه تروریست‌های داعش به همسر و دخترش را تحمل کند، خودکشی کرد.

چرا پدر مسیحی موصلی خودکشی کرد؟به نقل از شبکه العالم، خبرگزاری مسیحیان آشوری در گزارشی از موصل آورده است: شماری از تروریست های داعش که به زعم خود در صدد اجرای “قوانین اسلامی” در شمال عراق هستند، با ورود به خانه این خانواده آشوری خواهان دریافت “جزیه” شدند و زمانی که آنها اعلام کردند به دلیل نداشتن پول نمی توانند جزیه بدهند، سه تن از تروریست ها، مادر و دختر خانواده را در برابر دیدگان پدر مورد تعرض قرار دادند.

شوک روانی حاصل از این جنایت به قدری پدر خانواده را تحت تاثیر قرار داد که او نیز پس از مدتی کوتاه، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

در حادثه ای مشابه نیز ۴ نفر از زنان مسیحی منطقه به دلیل عدم رعایت حجاب، توسط اعضای داعش به قتل رسیدند.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی مقامات آمریکایی، شمار تروریست های داعش در عراق و سوریه اکنون به بیش از ده هزار نفر رسیده و توان نظامی آنها نیز با توجه به تجاوزات و غنیمت هایی که به دست آورده اند، همچنان رو به افزایش است.

Share