خواننده معروف آروزی ۲ کودک را درماه رمضان بر آورده کرد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«جشن رمضان»، عنوان ویژه برنامه ی زنده ی شبکه تهران در ماه مبارک رمضان است که این روزها مورد توجه مخاطبین قرار گرفته و به یکی از پربیننده ترین برنامه های مناسبتی ماه رمضان تبدیل شده است. اقدام جالب و تأثیرگذاری که امسال در این برنامه صورت می‌گیرد، اکرام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«جشن رمضان»، عنوان ویژه برنامه ی زنده ی شبکه تهران در ماه مبارک رمضان است که این روزها مورد توجه مخاطبین قرار گرفته و به یکی از پربیننده ترین برنامه های مناسبتی ماه رمضان تبدیل شده است. اقدام جالب و تأثیرگذاری که امسال در این برنامه صورت می‌گیرد، اکرام ایتام نیازمند و برآورده کردن آرزوهای آنان توسط چهره های سرشناس عالم ورزش، سینما، موسیقی و… است. میهمان شب گذشته ی این برنامه «رضا یزدانی» بود.
Reza Yazdani (58)

«مجید پیرایش» کارگردان هنری این برنامه در توضیح شیوه برآورده کردن آرزوهای ایتام نیازمند گفت: «حدوداً دو ماه قبل جشنی با حضور تعداد زیادی از ایتام برگزار شد و در آن از طریق فرم‌هایی، علایق و آرزوهای آنها – و نه نیازهایشان – پرسیده شد. این کودکان نمی‌دانستند که قرار است از آن فرم‌ها چه استفاده ای صورت بگیرد. اکنون در ماه رمضان و با همراهی چهره‌های سرشناس، در قالب برنامه «جشن رمضان» که برای هجدهمین سال برگزار می‌شود، آن برگه ها در پاکت‌هایی قرار گرفته اند. میهمان برنامه از میان پاکت‌ها یکی را انتخاب کرده و روز بعد با همراهی تیم تولید برنامه، برای برآورده کردن آرزوی آن کودک اقدام می‌کند».

پاکتی که رضا یزدانی در برنامه شنبه شب جشن رمضان برداشت، حاوی آرزوی دختر بچه ی شش ساله ای به نام «فاطمه» بود. دختری که آرزویش داشتن یک عروسک بود و اینکه در منزلشان تلویزیون داشته باشند. او از خدا خواسته بود که برادر کوچکش دوچرخه داشته باشد.

صبح روز (یکشنبه)، رضا یزدانی همراه با گروه مستندسازی «جشن رمضان»، پس از حضور در بازار و خرید یکدستگاه تلویزیون و یک عروسک، راهی منزل «فاطمه» شد تا آرزویش را برآورده کند.

او که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته بود،  اظهار داشت: «حس بسیار خوب و عجیبی دارم. خدا را شکر می‌کنم که در جایگاهی هستم که می‌توانم چنین حرکت مثبتی انجام دهم. قطعاً همکاران دیگر من هم در امور این چنینی فعال خواهند بود و این حس خوب را تجربه خواهند کرد. امروز حس می‌کنم بیش از آنکه آن دو کودک خوشحال باشند و حالشان خوب باشد، این حرکت روی من اثر گذاشته و حالم را خوب کرده است. این روزها به چنین حسی نیاز داشتم…».

یزدانی که چندین کار اجتماعی در کارنامه دارد، در بخشی از این برنامه گفته بود: «دیروز خبرنگاری با من تماس گرفت و حواشی سفرمان به برزیل را جویا شد. به او گفتم که پرداختن به آن سفر کافی است. او در جواب گفت: دیروز یکی از همکارانتان نارنجکی وسط ماجرا انداخته است! تعجب کردم و گفتم: در شرایطی که در غزه کودکان مظلوم فلسطینی با تفنگ و موشک و نارنجک درگیر هستند، پرداختن به حاشیه مسائل اینچنینی آن هم تا این حد، چه توجیهی می‌تواند داشته باشد. گاهی مسائل دورمان باعث می‌شود از بسیاری وظایف و عواطف انسانی غافل شویم».

در «جشن رمضان» تا کنون چهره‌هایی چون جمشید مشایخی، احمدرضا عابدزاده، امیر قلعه نویی، مجید مظفری، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، حمید سوریان، عادل غلامی و… حضور پیدا کرده اند.

Reza Yazdani (61) Reza Yazdani (1)_0 Reza Yazdani (25)_0 Reza Yazdani (32)_0 Reza Yazdani (33)_0 Reza Yazdani (35) Reza Yazdani (39) Reza Yazdani (41) Reza Yazdani (60)

Share