رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری:

خداوند نظام را در پناه امام عصر (عج) حفاظت می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه در مصلای رشت با اشاره به انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین اظهار کرد: ۷۲ نفر در حادثه مذکور به شهادت رسیدند و تعدادی جانباز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه در مصلای رشت با اشاره به انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین اظهار کرد: ۷۲ نفر در حادثه مذکور به شهادت رسیدند و تعدادی جانباز شدند.

jpg1589وی بر مطالعه زندگی شهدای هفتم تیر ماه سال ۶۰ تاکید کرد و افزود: نسل امروز باید از شناسنامه حادثه هفتم تیر ماه آگاهی داشته باشد و بداند چه افرادی این ضایعه را پدید آوردند.

اکرمی خواستار بازخوانی شجره منافقین شد و خاطرنشان کرد: نفاق و منافق در آیات قرآن سابقه طولانی دارد.

رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری شجره منافقین در قرآن را حزب شیطان خواند و بیان کرد: توجه به کارنامه منافقین در انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حضور منافقین در اروپا و آمریکا، تصریح کرد: منافقین را گاهی در لیست تروریست‌ها می‌گذارند و بعضی از مواقع آنها را از لیست خارج می‌کنند.

اکرمی به آغاز انقلاب اسلامی از سال ۴۱ اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ سال از تاریخ انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام محمدی (ص) می‌گذرد.

رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری انقلاب اسلامی را معجزه عنوان کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی مانند زلزله و آتشفشان زیر پای ابرقدرت‌ها را لرزاند.

وی با بیان اینکه هیئت ایرانی در مذاکرات ژنو در مقابل ۶ قدرت پنجه در پنجه ایستاده است، اظهار کرد: تصور نشود تنها یک قدرت طرف مقابل ایران است بلکه حتی روسیه و چین موضوع هسته‌ای را تمام نمی‌کنند و این موضوع ناجوانمردانه و ظالمانه است.

اکرمی انقلاب اسلامی را دارای عظمت خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی با رای ۹۸ درصدی مردم ایران در سال ۵۸ تثبیت شد.

رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری پنج انتخابات در سال ۵۸، خاطرنشان کرد: امام (ره) به مردم ایران باور و ایمان داشت.

وی با بیان اینکه بی‌پروایی، رشوه‌خواری و بی‌حجابی با همت مردم از بین می‌رود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای قوانین و برنامه‌های متعدد است و اسناد بالادستی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و برنامه‌های پنج ساله را دارد.

اکرمی اقتصاد مقاومتی و طرح جامعه سلامت را از مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد و افزود: مصوبات مذکور به امضای رهبر معظم انقلاب رسیده و تمام دستگاه‌ها باید به موضوع مذکور اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: توده مردم باید عزم ملی داشته باشند و تمام افراد جامعه وارد صحنه شوند.

وی با تاکید بر توجه به نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: پس از گذشته سه سال از انقلاب اسلامی، مجلس نداشتن کفایت سیاسی رئیس جمهور وقت را تصویب کرد و منافقین وقتی دیدن قافیه را باختند ترور و انفجار در کشور را آغاز کردند.

اکرمی به معرفی منافقین از نگاه قرآن و نهج‌البلاغه اشاره کرد و یادآور شد: منافق روی نقاط ضعف تمرکز می‌کند و نقاط مثبت را نادیده می‌گیرد.

*سازمان ملل علیه داعش موضع‌گیری نکرده است

رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری با بیان اینکه ۱۰ روز از فاجعه تروریستی داعش در عراق می‌گذرد، تصریح کرد: سازمان ملل و شورای امنیت تاکنون علیه گروه تروریستی داعش موضع‌گیری نکردند.

وی جمهوری اسلامی ایران را قربانی تروریسم خواند و بیان کرد: ایران قربانی مواد شیمیایی اهدایی کشور آلمان به صدام است.

اکرمی شهدا را ماندگار و جاودان دانست و خاطرنشان کرد: منافقین با رفتار خود رسواتر، آواره‌تر و نکبت‌بارتر شدند.

رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اسناد هسته‌ای را منافقین برای نخستین‌بار عرضه کردند، اظهار کرد: وظیفه داریم منافقین را شناخته و بشناسانیم.

وی به وجود ۲۳۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز در کشور اشاره کرد و گفت: خداوند نظام اسلامی را در پناه امام عصر (عج) حفاظت می‌کند.
/فارس

Share