حمله «مریم رجوی» به احمدی‌ نژاد، روحانی و اوباما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شبکه العربیه (Alarabiya) وابسته به خاندان آل سعود طی گزارشی تفصیلی در بخش‌های متعدد خبری خود، اقدام به پخش رپرتاژآگهی برای سازمان تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) کرد. این گزارش به بهانه برگزاری اجلاس سالانه “شورای ملی مقاومت ایران” که سازمان منافقین اصلی‌ترین تشکل عضو این شوراست، از شبکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شبکه العربیه (Alarabiya) وابسته به خاندان آل سعود طی گزارشی تفصیلی در بخش‌های متعدد خبری خود، اقدام به پخش رپرتاژآگهی برای سازمان تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) کرد.

این گزارش به بهانه برگزاری اجلاس سالانه “شورای ملی مقاومت ایران” که سازمان منافقین اصلی‌ترین تشکل عضو این شوراست، از شبکه العربیه بارها پخش شد.

maryam-rajaviاجلاس سالانه منافقین در حالی با شعار فریبنده “همه برای آزادی” روز جمعه -ششم تیرماه- در حوالی پاریس برگزار شد که ششم و هفتم تیرماه، یادآور ترور آیت الله خامنه ای در مسجد جامع ابوذر و همچنین بمبگذاری در ساختمان حزب جمهوری اسلامی‌است که به شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی بهمراه ۷۲ تن دیگر انجامید.

سازمان تروریستی منافقین که ید طولائی در برگزاری چنین همایش‌هایی با اعضای اجاره ای دارد، این بار نیز سعی داشت تا با فراهم آوردن جمع کثیری از این سیاهی لشکرهای اجاره ای و همچنین دعوت از چهره‌های سیاسی کشورهای غربی، به قدرت نمایی بپردازد.

سخنرانی “مریم رجوی” سرکرده این سازمان تروریستی، اصلی ترین بخش شوی تبلیغاتی منافقین بود که العربیه آن را بطور تقریبا کامل پوشش داد.

مریم رجوی که در تحولات سوریه و عراق همپیمان جریانات تکفیری و غرب در جنایت علیه مردم می‌باشد، در بخشی از سخنان خود جمهوری اسلامی‌ایران را مسئول اوضاع آشفته منطقه به ویژه عراق دانست.

رجوی که پس از سقوط دیکتاتوری صدام اوضاع آشفته ای پیدا کرده و زیردستانش از پادگان اشرف اخراج شده اند، ضمن ابراز نگرانی از حضور سردار “قاسم سلیمانی” در عراق، گفت: «راستی همین امروز قاسم سلیمانی سرکرده نیروی قدس و ۲۰۰ تن دیگر از سران سپاه… در بغداد چه می‌کنند؟»

وی در ادامه با توهین به مسئولان نظام، از نقش و نفوذ محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی‌در حاکمیت عراق انتقاد کرد و اتهامات بی اساسی را به آنان وارد ساخت.

رجوی همچنین با اشاره به آنچه که “اعتماد امریکا به ایران” می‌خواند، کاخ سفید را مورد سرزنش قرار داد و از دولت ایالات متحده خواست که به ایران اعتماد نکند.

وی در گلایه از اربابان امریکایی خود اظهار داشت: «آری، اشتباه تاریخی دولت امریکا این بود که رژیم ولایت فقیه را در عراق بخشی از راه حل به حساب آورد و به حاکمیت مشترک با آن تن داد. متقابلاً رزمندگان آزادی ایران (منافقین) که در جنگ در عراق طرف متخاصم نبودند، به شدیدترین صورت بمباران شدند و سلاح‌هایشان مصادره شد.»

مریم رجوی سپس با تمسخر شعار اعتدال رئیس جمهور، گفت: «بعد از روی کارآمدن روحانی که با شعار اعتدال به میدان آمده بود، پشتیبانان آن‌ها فریاد کشیدند که راه برون رفت رژیم از بحران بزرگش پیدا شد. ما گفتیم به عکس… با این حال بفرمایید این گوی و این میدان. ببینیم با آزادی و حقوق بشر، با برنامه تولید بمب هسته ای و با سیاست تجاوزکارانه در عراق و سوریه چه می‌کنید؟ حالا نگاه کنید که روحانی مسیر هشت ساله خاتمی‌را فقط در هشت ماه طی کرده است…»

خاطرنشان می‌کنیم که این همایش همچون دیگر برنامه‌های تبلیغاتی منافقین با حضور کارگران و فقرای کشورهای اروپایی که برای ساعاتی در اجاره سازمان منافقین در می‌آیند، با حمایت مالی و سیاسی برخی کشورهای اروپایی و امریکا برگزار شده که هزینه‌های هنگفتی را روی دست حامیان مالی منافقین می‌گذارد.

در این مراسم چهره‌های سرشناسی از تندروهای امریکایی حضور یافته بودند و پرچم معارضان سوری نیز برافراشته شده بود./امپراتوری دروغ

Share