حمایت جالب ایستاگرامی برخی بازیکنان از تیم ملی +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی به حمایت از تیم ملی و کی‌روش پرداختند. کاپیتان سابق استقلال با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی‌اش به حمایت از عملکرد تیم ملی فوتبال پرداخت. تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته با شکست مقابل بوسنی از دور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی به حمایت از تیم ملی و کی‌روش پرداختند.

کاپیتان سابق استقلال با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی‌اش به حمایت از عملکرد تیم ملی فوتبال پرداخت.

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته با شکست مقابل بوسنی از دور رقابت‌های جام جهانی کنار رفت، اما عملکرد خوب ملی پوشان ایران (البته در دو بازی اول) خوشحالی همه ایرانی‌ها را در پی داشت.

فرهاد مجیدی، بازیکن و کاپیتان سابق استقلال هم با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود به حمایت از تیم ملی پرداخته و نوشته است: «بچه ها به خاطر همه زحماتتون متشکریم.»

6797afb28941665c25be96bbe07c230d_1076_

هاشم بیک زاده یکی از ۲۳ بازیکنی بود که در جام جهانی در فهرست تیم ملی ایران قرار داشت، اما نتوانست در ترکیب تیم ملی به میدان برود. هرچند او پیش از آغاز رقابت‌ها دچار مصدومیت هم شد و با تلاش پزشکان خود را به این رقابت‌ها رساند.

این بازیکن پس از حذف تیم ملی از جام جهانی برزیل در صفحه اجتماعی‌اش نوشته است: «دوباره دلم شکست و اشک ریختم. اولی برای باخت و دومی که بیشتر اشکم را در آورد، خداحافظی مردی بود که همه زندگی فوتبالی‌اش را خرج ایران کرد. کی‌روش همیشه در قلبم خواهی ماند.»

8f323f9944d98e08bbc86b51ffcfa46d_1076_

سردار آزمون نیز که در اردوهای تیم ملی پیش از جام جهانی حضور داشت، اما در فهرست نهایی این مربی برای رقابت‌های جام جهانی قرار نگرفت، پس از حذف تیم ملی از این مسابقات با انتشار مطلبی در صفحه اجتماعی‌اش به حمایت از تیم ملی پرداخت. آزمون در توضیحاتش نوشته است: واقعا حیف شد. فوتبال که تمام نشده است. مثل اوایل باید هوای بچه ها را داشته باشیم.

130da290cfd17f7ee8bb3e386518c95f_1076_

بیست چهارده /

Share