حضور یک محکوم امنیتی در دیدار هاشمی با اصحاب رسانه+عکس

به گزارش گروه رصد مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از اهالی رسانه و فعالان عرصه مجازی روز سه شنبه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند. مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی که به دلیل اعتصاب غذا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، و در تاریخ ۲۲ تیرماه از زندان  […]

به گزارش گروه رصد مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از اهالی رسانه و فعالان عرصه مجازی روز سه شنبه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی که به دلیل اعتصاب غذا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، و در تاریخ ۲۲ تیرماه از زندان  آزاد شده بود نیز در این مراسم حضور داشت.
خزعلی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ۵ سال حبس به اتهام تبانی و اجتماع علیه امنیت ملی و یکسال حبس به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام محکوم شده است.
گفتنی است آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران، روزنامه نگاران، نویسندگان، و جمعی از فعالان در عرصه ­های مجازی، سینماگران و مستندسازان ضمن تاکید بر اینکه “لا اکراه فی الدین” افتخار اسلام در عصر انفجار اطلاعات است، گفته بود: سانسورچی ها بدانند دل مردم همیشه با حقیقت است.
وی با قرائت آیه «فبشّر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه» ؛ به تشریح و تفسیر آن پرداخت و گفت: بستن گوش و چشم مردم در مقابل حقایق ؛ یعنی بستن در سعادت به روی انسان ها و هرکسی این کار را با هر هدف و توجیهی انجام دهد؛ به اسلام، انقلاب اسلامی و مردم ایران ستم می ­نماید.
isna-10-450 isna-11-408 isna-17-220isna-24-73

Share