حادثه ای عجیب و نادر در حین ماهیگیری در رشت +عکس (۱۸+)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حادثه های گوناگون ساخته دست انسان ها هر لحظه در نقاط مختلف جهان در حال وقوع است و با مقداری دقت و احتیاط می توان از آن ها پیشگیری کرد اما برخی از این حوادث در نوع خود بسیار جالب و عجیب هستند. عصر روز گذشته مرد جوانی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حادثه های گوناگون ساخته دست انسان ها هر لحظه در نقاط مختلف جهان در حال وقوع است و با مقداری دقت و احتیاط می توان از آن ها پیشگیری کرد اما برخی از این حوادث در نوع خود بسیار جالب و عجیب هستند.

عصر روز گذشته مرد جوانی که یک قلاب ماهیگیری به صورت عجیبی در پوست سرش گیر کرده بود به ایستگاه ۲ سازمان آتش نشانی مراجعه کرد و برای رهایی این قلاب دردسر ساز از سرش از آتش نشانان استمداد طلبید.

ظاهرا این مرد ۳۲ ساله در حال ماهیگیری بود که هنگام پرتاب قلاب در آب، این اتفاق نادررخ داده است که درنهایت این فرد آسیب دیده که سرش در حال خونریزی بود برای رهایی ازاین قلاب به پزشک مراجعه و به همراه پزشک به ایستگاه آتش نشانی مراجعه می کنند.

همین گزارش حاکیست: آتش نشانان شهر باران به وسیله ابزار آلات برش توانستند این قلاب را از سر این جوان خارج کنند و به درد و رنج این شهروند خاتمه دهند.

1171-1 1170-2 1170-3 1170-4

روابط عمومی سازمان اتش نشانی /

Share