جنتی: بنیان‌گذار اعتدال آقای هاشمی رفسنجانی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه همایش «دل‌آرامیم »جنتی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه “مکتب اعتدال آیا از نیاوران آغاز شده است؟” گفت: از آنجا آغاز نشده است. جنتی در واکنش به پرسش دیگری از سوی خبرنگار صدا و سیما نیز گفت: شما که نمی‌خواهید پخش کنید برای چه مصاحبه می‌گیرید. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه همایش «دل‌آرامیم »جنتی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه “مکتب اعتدال آیا از نیاوران آغاز شده است؟” گفت: از آنجا آغاز نشده است.

janati-mirzazadeh-3-189جنتی در واکنش به پرسش دیگری از سوی خبرنگار صدا و سیما نیز گفت: شما که نمی‌خواهید پخش کنید برای چه مصاحبه می‌گیرید.

وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه در پاسخ به پرسش قبلی درباره “نقطه آغاز اعتدال”، گفت: اعتدال از امروز آغاز نشده و از سال ۶۸ آغاز شده است که آقای هاشمی رفسنجانی رییس‌جمهور بود و ایشان بدون اینکه رسما اعلام کنند گفتند ما نه به چپ و نه به راست وابسته نیستیم و راه میانه‌ای می‌رویم به دور از افراط و تفریط؛ و درواقع بنیان‌گذار اعتدال ایشان بوده است.

جنتی در پاسخ به اینکه “آیا دولت روحانی ادامه دولت هاشمی رفسنجانی است؟”، گفت:‌ نمی‌شود اینطور گفت اما از نظر فکری به همدیگر نزدیک‌اند.

/ایسنا

Share