جشن گلریزان فردا در رشت و فومن برگزار می شود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان گفت: جشن گلریزان کمک به محکومان جرایم غیرعمد فردا ۱۸ تیرماه در رشت و فومن برگزار می شود. حمیده  کامران زاده، با بیان اینکه جشن گلریزان کمک به محکومان جرایم غیرعمد امسال در ۱۳ شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: جشن گلریزان در ماه […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان گفت: جشن گلریزان کمک به محکومان جرایم غیرعمد فردا ۱۸ تیرماه در رشت و فومن برگزار می شود.33210

حمیده  کامران زاده، با بیان اینکه جشن گلریزان کمک به محکومان جرایم غیرعمد امسال در ۱۳ شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: جشن گلریزان در ماه رمضان امسال ۱۸ تیرماه در رشت و فومن برگزار می شود.

وی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته ۱۷۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان و ۳۷ نفر در رشت با کمک های مردمی و خیران از بند رهایی یافتند.

کامران زاده با اشاره به آزادی زندانیان در طول سال ۹۲ خاطرنشان کرد: سال گذشته در گیلان ۶۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان تصریح کرد: ۶۰ میلیارد تومان محکومیت این تعداد از زندانیان بود و در نشستی که با شاکیان داشتیم ۳۷ میلیارد تومان گذشت کردند، ۱۲ میلیارد تومان توسط ستاد دیه، ۵.۵ میلیارد تومان توسط صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور و ۴ میلیارد و ۴۰۰ تومان توسط خانواده زندانی و بیمه استان پرداخت شد.

ایسنا/

Share