جزئیات ضیافت افطار احمدی نژاد با کابینه سابق خود +حاشیه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم ضیافت افطار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در دفتر کارش در ولنجک برگزار شد که برخی از وزرا، استانداران و معاونین وی با خانواده های خود در این مراسم حضور یافتند. به نقل از بولتن نیوز، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دیروز در دفتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم ضیافت افطار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در دفتر کارش در ولنجک برگزار شد که برخی از وزرا، استانداران و معاونین وی با خانواده های خود در این مراسم حضور یافتند.

275452_100به نقل از بولتن نیوز، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دیروز در دفتر کارش در ولنجک ضیافت افطاری داد.

در این ضیافت وزرا، استانداران و معاونین وی با خانواده های خود دعوت بودند که تعداد زیادی از این مسئولین به همراه خانواده های خود در این مراسم حضور یافتند.
رئیس جمهور سابق بعد از افطار در سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از حضور مهمانانش در این مراسم، به برکات ماه معنوی رمضان اشاره کرد و از وزرا، استانداران و معاونین سابق خود خواست تا از این ماه خودسازی نهایت بهره گیری را کرده و از فیوضات آن استفاده کنند.
احمدی نژاد ضمن آرزوی توفیق برای همه مسئولین دولت سابق خود، از خانواده های این مسئولین به خاطر تحمل مشکلات و سختی کار در دولتش قدردانی کرد.
بعد از این سخنان کوتاه، رئیس جمهورسابق بر سر میز افطار تک تک مهمانان خود حاضر شد و با آنها و خانواده هایشان صمیمانه احوالپرسی کرد و فرزندان کوچک مسئولین را در آغوش می گرفت و آنها را مورد تفقد قرار می داد.
از دیگر حاشیه های این ضیافت افطار حضور همه اعضای خانواده احمدی نژاد در آن بود. اعظم السادات فرحی همسر احمدی نژاد، علیرضا و مهدی ۲ پسر رئیس جمهور، دکتر خورشیدی داماد و دختررئیس جمهور سابق هم در این مراسم حضور داشته که همه این افراد بعنوان میزبان از مهمانان پذیرایی می کردند.
عکس یادگاری دسته جمعی نیز از دیگر حاشیه های این مراسم بود که رئیس جمهور سابق به همراه خانواده خود و سایر افراد عکس یادگاری انداختند.
بدرقه همه مهمانان از سوی رئیس جمهور سابق کشورمان با ایستادن در کنار درب خروجی بعداز پایان مراسم، از دیگر حاشیه های این ضیافت بود.
مهمترین حاشیه این مراسم غیبت اسفندیار رحیم مشایی در این ضیافت بود. با آنکه اکثرا فکر می کردند مشایی در این مراسم حضور دارد اما وی غایب بزرگ این مراسم بود.

اسامی برخی مهمانان شرکت کننده در این مراسم
۱-غلامحسین الهام سخنگوی دولت
۲- ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور
۳- محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور
۴- مهدی آشتیانی معاون تشریفات دفتر رئیس جمهور
۵- مرادی معاونت برنامه ونظارت راهبردی ریاست جمهوری
۶- لطف فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور
۷- محمدرضا میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی
۸- محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور
۹- جلالی رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری
۱۰-فرزین سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه
۱۱-سردار عبدالهی معاون امینی وزارت کشور
۱۲-دکتر متولیان پزشک ویژه ریاست جمهوری
۱۳- نسرین سلطانخواه معاون علمی ریاست جمهوری
۱۴- فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور

اسامی وزرای سابق شرکت کننده در ضیافت

۱۵- علی نیکزاد وزیر راه شهرسازی
۱۶- اسداله عباسی وزیر تعاون
۱۷-عباسی وزیر وزش و جوانان
۱۸- صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی

اسامی استانداران سابق شرکت کننده در مراسم

۱۹-مرتضی تمدن استاندار تهران
۲۰-اسماعیل نجار استاندار کرمان
۲۱-عزیزی استاندار هرمزگان
۲۲-دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه
۲۳–جلال زاده آذربایجان غربی
۲۴–عباس زاده مشکینی استاندار ایلام
۲۵-ناورویی استاندار سیاستان و بلوچیستان
در میان این اسامی گرچه اسفندیار رحیم مشایی دیده نشد و وی در این مراسم حضور نداشت اما افرادی چون جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور، فقیه رئیس سابق سازمان جمعیت هلال احمر، بقایی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و امید شهرکی مدیر عامل سابق ایرنا هم حضور داشتند.

Share