جابه جایی بیش از ۱۰۲ هزار مسافر در فرودگاه رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بیش از یک صد هزار مسافر در سه ماه اول سال جاری از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بندر عباس، عسلویه، اهواز،کیش،تبریز و مدینه جابجا شدند. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان، مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بیش از یک صد هزار مسافر در سه ماه اول سال جاری از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بندر عباس، عسلویه، اهواز،کیش،تبریز و مدینه جابجا شدند.
forodgah11به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان، مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه رشت از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: تعداد یکصد ودوهزارو ۲۵۱ نفرمسافر در قالب یک هزار و نه سورتی پرواز در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت جابجا شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد در نشست و برخاست و ۳۳ درصد در تعداد مسافر افزایش را نشان می دهد.
مهندس فتاح رضوانی به تفکیک پروازهای داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول امسال از مجموع پرواز های انجام شده ، ۹۴۲ سورتی پرواز داخلی و ۶۷ سورتی پرواز خارجی در این مدت از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام شده است.
وی همچنین میزان بار جابجا شده را در این مدت هزار و ۹۳ تن اعلام کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

Share