تکذیب خبر ازدواج دو هنر پیشه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت خبری «نامه نیوز» بابت درج یک خبر اشتباه مربوط به ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی، عذرخواهی کرد. در حالی که روز گذشته خبری در خصوص اعلام رسمی ازدواج دو بازیگر سینما و تلویزیون که در صفحه اینستاگرام یکی از خبرنگاران حاضر در جام جهانی برزیل منتشر و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت خبری «نامه نیوز» بابت درج یک خبر اشتباه مربوط به ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی، عذرخواهی کرد.

در حالی که روز گذشته خبری در خصوص اعلام رسمی ازدواج دو بازیگر سینما و تلویزیون که در صفحه اینستاگرام یکی از خبرنگاران حاضر در جام جهانی برزیل منتشر و در سایت «نامه نیوز» بازنشر شده بود، فاطمه گودرزی یکی از هنرمندان حاضر در برزیل در گفتگویی با این سایت، این خبر را تکذیب کرد.

در پی این اشتباه رسانه‌ای که از سوی سایت خبری «نامه نیوز» و برخی دیگر از سایت‌های خبری صورت گرفت، سایت نامه نیوز از خوانندگان خود و همچنین این دو بازیگر به علت انتشار این خبر نادرست عذرخواهی کرد.

همچنین این سایت اعلام کرده که تصویر منتشر شده در خبر یادشده هم مربوط به فیلمبرداری آخرین همکاری این دو بازیگر در تهران پیش از سفر به برزیل بوده است.

بر اساس این گزارش، از این دست اشتباهات خبری که با گسترش شبکه‌های مجازی اجتماعی بیشتر هم شده‌اند، کم اتفاق نمی‌افتد اما عذرخواهی بابت چنین اخبار نادرستی در سایت‌ها، بسیار اندک است./صراط

Share