در آستانه این ماه مبارک رمضان

توزیع ۴هزار و ۲۰۰ تن اقلام اساسی و پرمصرف سبد خانوارهادر گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید زیرک، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی ۲ نمایشگاه عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف سبد خانوار در آستانه ماه مبارک رمضان در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: چهار هزار و ۲۰۰ تن اقلام اساسی و پرمصرف سبد خانوارها در آستانه این ماه مبارک در گیلان توزیع می‌شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید زیرک، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  از برپایی ۲ نمایشگاه عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف سبد خانوار در آستانه ماه مبارک رمضان در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: چهار هزار و ۲۰۰ تن اقلام اساسی و پرمصرف سبد خانوارها در آستانه این ماه مبارک در گیلان توزیع می‌شود.

IMAGE635091349307443737وی عرضه و فروش کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، شکر، خرما، زولبیا و بامیه، خشکبار، حبوبات و سبزیجات را از جمله اقلام مورد نظر برای عرضه در نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه ها با همکاری اتاق اصناف و جهاد کشاورزی از چهار تیر ماه به مدت ۱۰ روز در سالن نمایشگاهی وارش واقع در کمربندی شهید مدرس و نمایشگاه عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی تعاون روستایی واقع در ابتدای جاده لاهیجان برپا می شود.

زیرک از تخفیف کالاها با ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه ها خبر داد و تاکید کرد: با همکاری اصناف فروش های فوق العاده نیز با این میزان تخفیف در فروشگاه های بزرگ سراسر استان برپا می شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به همکاری اصناف در انجام فروش فوق العاده هم زمان با ماه مبارک رمضان، گفت: بیش از ۶۰ واحد صنفی در شهرستان های استان در اجرای فروش فوق العاده با ما همکاری دارند و امیدواریم با همکاری تعاونی های مصرف عرضه اقلام پرمصرف خانوار با دقت و جدیت انجام شود.

وی افزود: هم اکنون یک هزار و ۵۰ تن مرغ منجمد، ۳۵۰ تن گوشت قرمز منجمد، یک هزار و ۷۵۰ تن شکر و یک هزار و ۵۰ تن برنج برای عرضه به شهروندان گیلانی در ایام ماه مبارک رمضان آماده سازی شده است.

زیرک قیمت خرید برنج را از قرار کیلویی دو هزار و ۳۵۰ تومان، مرغ کیلویی پنج هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت منجمد داخلی به قیمت ۱۵ هزار تومان و گوشت منجمد خارجی را ۱۶ هزار تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این اقلام با اندکی افزایش بابت هزینه های حمل و نقل و سود خرده فروشی، با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف در قیمت مصرف کننده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، اذعان کرد: نمایشگاه های ضیافت ماه مبارک رمضان از چهارم تیر ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب پذیرای شهروندان شهر رشت است.

شبستان/

Share