طی مراسمی

تودیع و معارفه رئیس جدید بیمارستان رازی رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی مراسمی با حضور معاون درمان، معاون آموزشی، اساتید و اعضای هیئت علمی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان بیمارستان رازی رشت روز چهارشنبه ۱۱تیرماه ۹۳ ، از دکتر عباس رحیمی تقدیر و دکتر سیروس امیرعلوی بعنوان سرپرست جدید مرکزآموزشی درمانی رشت معرفی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی مراسمی با حضور معاون درمان، معاون آموزشی، اساتید و اعضای هیئت علمی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان بیمارستان رازی رشت روز چهارشنبه ۱۱تیرماه ۹۳ ، از دکتر عباس رحیمی تقدیر و دکتر سیروس امیرعلوی بعنوان سرپرست جدید مرکزآموزشی درمانی رشت معرفی شد.show12ge

در این مراسم، ابتدا دکتر رحیمی رئیس سابق بیمارستان ، ضمن ارایه عملکرد از تمامی اساتید، مدیران و کارکنان مرکز تقدیر و تشکر کرد.وی اظهار امیدواری کرد: با توانایی ها و تجربه هایی که دکتر امیر علوی دارند، می توانند بیمارستان رازی را به جایگاه واقعی خود که در شان مردم گیلان باشد برسانند.
در ادامه دکتر آشوبی معاون درمان، ضمن تقدیر از زحمات دکتر رحیمی اظهار داشت: دکتر رحیمی زمانی این مسئولیت را بعهده گرفت که وضعیت کشور دچار مشکلات کلان اقتصادی درمانی بود و ایشان توانست با جدیت، عملکرد خوبی داشته باشد. دکتر آشوبی افزود: اکنون مهمترین کاری که در استان در اولویت قرار دارد، اجرای طرح تحول نظام سلامت است . که نیاز به انگیزه و تلاش بیشتر دارد . این طرح تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. وی افزود: بیمارستان رازی به لحاظ وسعت و گستردگی و تنوع رشته های تخصصی مانند یک دانشگاه است. انتظار داریم با توجه به شرایط خاص کنونی در زمان ریاست جدید، مسیر توسعه بیمارستان با سرعت بیشتری ادامه یابد.
سپس دکتر امیر علوی رئیس جدید بیمارستان اظهار داشت: افتخار می کنم که در کنار اساتید گرانقدر بتوانم این مسئولیت خطیر را بعهده بگیرم. وی افزود: این فرصت بزرگی است تا برای بهبود وضعیت بخشهای مختلف این بیمارستان طوری عمل کنیم که در شان مردم عزیز گیلان باشد.
در پایان با اهدای لوح و هدایا از زحمات دکتر رحیمی تقدیر و حکم انتصاب دکتر امیرعلوی به وی تفویض شد.

showimag1e showimage

 

 

 

 

 

 

دانشگاه علوم پزشکی گیلان/

Share