همزمان با روز ملي دهياران

تقدیر منطقه آزاد انزلی از دهیاران منطقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با ۱۴ تیرماه “روز ملی دهیاران”، در مراسمی که با حضور معاونین و مدیران این سازمان، از دهیاران محدوده این منطقه در فرهنگ خانه منطقه آزاد انزلی تجلیل بعمل آمد. سید ضیاء الدین شفیعی معاون فرهنگی هنری اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تبریک این روز، بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با ۱۴ تیرماه “روز ملی دهیاران”، در مراسمی که با حضور معاونین و مدیران این سازمان، از دهیاران محدوده این منطقه در فرهنگ خانه منطقه آزاد انزلی تجلیل بعمل آمد.

Taghdirazdehyaranسید ضیاء الدین شفیعی معاون فرهنگی هنری اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تبریک این روز، بر نقش دهیاران درآشنایی بیشتر روستائیان محدوده منطقه با برنامه ها، وظایف و توانمندیهای سازمان تأکید کرده و افزود: با عنایت به عمق و گستره ارتباطات این عزیزان با اهالی، می توان با برگزاری نشستهای تخصصی در حوزه های مختلف همکاریهای دوجانبه را توسعه داد.

وی با بیان اینکه شایسته است در روز قدردانی از تلاشهای دهیاران، شما سخنگو بوده و ما شنوند باشیم، افزود: با بیشتر شدن ارتباطات سازمان با اهالی محدوده منطقه بعنوان ولی نعمتان ما از طریق دهیاریها و شوراهای روستایی، علاوه بر افزایش شناخت دوجانبه شاهد رشد و بالندگی تمامی محدوده خواهیم بود.

عظیم نوربخش معاون فنی عمرانی این سازمان در این نشست، یکی از اهداف اصلی سازمان متبوع خود را ارتقاء سطح خدمات و امکانات قابل ارائه به روستائیان اعلام کرد وگفت: افزایش محدوده منطقه و اضافه شدن روستاهای جدید به این منطقه بر ظرفیتهای کشاورزی، اقتصادی، گردشگری منطقه آزاد انزلی افزوده است.

وی افزود: این ظرفیتها جدید الزاماتی را برای سازمان در جهت ارائه خدمات مورد انتظار روستائیان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تجربه خوب همکاری با اهالی روستاهای محدوده قبلی خواستار کمک دهیاریها و اعضای شوراهای روستاهای منطقه به افزایش تعامل فی مابین شد.

در ادامه عاشوری دهیار روستای امین آباد با قدردانی از سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ادامه داشتن چنین جلساتی بخصوص با محوریت بررسی و برطرف نمودن مسائل و محرومیتهای موجود، ما را به آینده امیدوار می کند.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از دهیاران روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی قدردانی شد.

گفتنی است منطقه آزاد انزلی دارای ۲۸ روستا می باشد.

منطقه آزادانزلی /

Share