مدیرکل سیاسی استانداری گیلان

تغییر مدیران خواست عمومی به منظور پیشبرد برنامه های دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پر اوزان با بیان این که اکنون فضای هنرمندی و هنرورزی سیاسی است افزود : تغییرات صورت گرفته توسط اعتدالیون خواست عمومی و به منظور پیشبرد برنامه ها و تحکیم دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈ علی اکبر پر اوزان ˈ روز پنجشنبه در آیین معارفه معاونان سیاسی – اجتماعی و برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری انزلی اظهار کرد: نقد کردن اساس جامعه اسلامی و مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و در هر جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر و نقد نباشد، شریران حاکم می شوند.

81241126-5829352وی با بیان این که اصولگرایی، اصلاحات و اعتدال بعنوان سه جریان اساسی در بطن جامعه اسلامی هستند تصریح کرد : فلسفه قیام امام حسین اصلاحات است و اصولگرایی نیز در ذات اسلام است اما آنچه محل نقد و مذموم است این است که اینها به افراط و تفریط کشیده شوند.

وی ، افراط و تفریط را راه شیطان و اعتدال را وعده الهی خواند و متذکر شد: در سایه افراط و تفریط به مصیبت دچار می شویم .

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان یاداور شد: روند آمدن اعتدال عقلگرایانه بود و بعد از یک فرایند سیاسی ۳۰ ساله به یک قوام و ثبات سیاسی رسیدیم .

وی تصریح کرد : مردم به عنوان رقم زنندگان حرکت سیاسی و به میدان آورندگان یک رییس جمهور جدید، مطالباتی دارند و خواهان تغییراتی هستند که باید به آنها پاسخ داده شود و در همه ادوار شاهد این تغییرات بودیم .

پر اوزان با بیان این که اکنون فضای هنرمندی و هنرورزی سیاسی است افزود : تغییرات صورت گرفته توسط اعتدالیون خواست عمومی و به منظور پیشبرد برنامه ها و تحکیم دولت است .

وی افزود : هدف از انجام تغییرات به کارگیری نیروهایی است که موجب رشد سیاسی، اقتصادی و عمرانی جامعه شوند و اگر فرمانداران و یا مدیرانی که در بخش های مختلف سیاسی ، عمرانی مشغول به خدمت هستند، همسو با دولت نباشند قطعا از سوی مردم مورد سئوال قرار می گیریم .

وی تاکید کرد : ظرفیت های خفته انزلی در بخش های مختلف از جمله گردشگری ، تجارت و غیره بسیار است و این موقعیت ها را باید احیاء کنیم .

پر اوزان ، در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که تغییرات روز به روز در جامعه بشری با هدف بهبود و ارتقاء شاخص های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی صورت می گیرد متذکر شد: دولت خواب و آرام نخواهد داشت تا مردم خواب و آرامش داشته باشند.

معاون سیاسی سابق فرمانداری انزلی نیز در این جلسه گفت : عزت امروز از آن شهیدانی است که فارغ از تفکر جناحی برای دفاع از کیان اسلامی از جان خود گذشتند.

ˈ سید فخرالدین حسینی ˈ برگزاری مناسب انتخابات و فارغ از جانبداری ، نبود چالش های کارگری و تهیه اطلس اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفته از سوی استانداری را بعنوان کارنامه کاری خود عنوان و خاطرنشان کرد: طی ۱۸ ماه تصدی این سمت ، یکصد جلسه و یک هزار مصوبه داشتیم .

معاون سیاسی، اجتماعی جدید فرمانداری انزلی نیز در این جلسه گفت : اتفاقات اجتماعی سیاسی در جامعه ایران حاکی از آن است که هر دولتی که بر مسند قرار می گیرد، انتخاب مسئولان را خود به دست می گیرد.

ˈ محمد حسین شاهکویی ˈ اظهار کرد : می کوشیم با همکاری مدیران شهرستان موجب پویایی بخش های مختلف جامعه شده و مشی اعتدال را بسط و توسعه دهیم .

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت ، آرامش و پویایی اقتصادی از وظایف ماست که در حد توان در تحقق آن خواهیم کوشید.

معاون جدید عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی نیز در ادامه گفت: ظرفیت های گوناگون شهرستان از جمله بندری ، گردشگری ، منطقه آزاد و تالاب انزلی وظایف ما را دو چندان خواهد کرد.

ˈ غلامرضا رحیمی ˈ اظهار کرد: پیشینه غنی انزلی در اموری مانند ایجاد نخستین شهرداری ، اولین نیروی دریایی شمال، پل متحرک ، سردخانه صنعتی ، روشنایی برق ، خطوط هواپیمایی ، اتومبیل ، توانمندی های ورزشی و وجود بیش از ۶۰ باشگاه ورزشی از نکات قابل تامل است.

وی با بیان این که در حوزه کاری اگر مسیر روشن و شفاف باشد می توان موفق بود، از اصحاب رسانه خواست نقد راهگشا برای مدیران داشته باشند.

در خاتمه این مراسم ، ˈ محمد حسین شاهکویی ˈ بعنوان معاون سیاسی ، اجتماعی و ˈ غلامرضا رحیمی ˈ بعنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی معرفی شدند و از تلاش های ˈ سید فخرالدین حسینی ˈ و ˈ خسرو آرنگˈ قدردانی شد.
/ایرنا

Share