تصادف سنگین بازیکن اسبق داماش گیلان درمسیر رشت به تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در تصادفی که منجر به از رده خارج شدن ماشین لندکروز افشین چاوشی شد، خطر از بیخ گوش وی و خانواده اش گذشت. چاوشی با تایید خبر تصادش گفت: به همراه همسرم و دخترم دایان در مسیر تهران به رشت بودم که این سانحه در نزدیکی شهر منجیل برایم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در تصادفی که منجر به از رده خارج شدن ماشین لندکروز افشین چاوشی شد، خطر از بیخ گوش وی و خانواده اش گذشت.

901116_1_bچاوشی با تایید خبر تصادش گفت: به همراه همسرم و دخترم دایان در مسیر تهران به رشت بودم که این سانحه در نزدیکی شهر منجیل برایم اتفاق افتاد و ماشین به شکلی آسیب دید که به طور کامل از رده خارج شد!

وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که دخترم از ماشین به بیرون پرت شد، اما خدا را شکر نه برای دخترم و نه برای من و همسرم آسیب دیدگی خاصی بوجود نیامد.

چاوشی در پاسخ به این سوال که قضیه پیوستنش به داماش چه شد؟ نیز گفت: آقای نظرمحمدی به من لطف داشتند و از من دعوت کردند که به داماش بیایم. من کاملا این آمادگی را دارم که به تیم شهرم برگردم اما باید شرایط باشگاه مهیا باشد و کسی باشد که بخواهم با او مذاکره کنم و نمی توانم برای خودم سر تمرین بروم.

وارش اسپرت /

Share