تذکر حدادعادل به ۹ نماینده اصولگرا تکذیب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛مسئول دفتر غلامعلی حداد عادل خبر برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر تذکر وی به ۹ نماینده اصولگرا را تکذیب کرد. امیرابراهیم رسولی مسئول دفتر غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با تسنیم، خبر یکی از روزنامه‌های صبح امروز مبنی بر انتقاد حداد عادل از نمایندگانی که درباره ممنوع التصویر بودن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛مسئول دفتر غلامعلی حداد عادل خبر برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر تذکر وی به ۹ نماینده اصولگرا را تکذیب کرد.
امیرابراهیم رسولی مسئول دفتر غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با تسنیم، خبر یکی از روزنامه‌های صبح امروز مبنی بر انتقاد حداد عادل از نمایندگانی که درباره ممنوع التصویر بودن خاتمی طبق مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به وزیر دادگستری تذکر داده بودند، را تکذیب کرد و گفت: اساساً تشکیل چنین جلسه‌ای صحت ندارد و آقای دکتر حداد عادل در این باره به هیچ نماینده‌ای تذکر نداده و انتقاد نکرده است.
یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب صبح امروز نوشته بود که غلامعلی حدادعادل در جلسه‌ای با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، اقدام اخیر نمایندگان در تذکر به وزیر دادگستری راجع به مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره خاتمی را تحمیل هزینه بی دلیل بر جبهه پایداری عنوان کرده است.
Share