در نشست علنی امروز

تذکر ابوذر ندیمی به رئیس جمهور و ۲ وزیر دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور تذکر داد و گفت: آقای رئیس جمهور بودجه ای که پول نیاورد مشکلی حل نمی کند تاکنون یک ریال هم برای پروژه های عمرانی تزریق نشده و این حوزه نیازمند توجه بیشتر است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه خودروسازان ۲۵ درصد هزینه اضافی به مردم تحمیل می کنند گفت: اینکه مردم پول منابعی را که خودروسازان قرض گرفته اند را هم باید پرداخت کند قابل قبول نیست.nadimi6_thum

ابوذر ندیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر نیرو با طرح این سؤال که آقای وزیر سدها نباید به بهره برداری برسند گفت: گیلان که جزو پرباران ترین مناطق کشور است در تأمین آب زراعی و شرب مشکل جدی دارد و برای این موضوع هیچ توجیهی وجود ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور تذکر داد و گفت: آقای رئیس جمهور بودجه ای که پول نیاورد مشکلی حل نمی کند تاکنون یک ریال هم برای پروژه های عمرانی تزریق نشده و این حوزه نیازمند توجه بیشتر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مدیریت‌های ناکارآمد را مورد نقد قرار داد وگفت: آقای وزیر جهاد کشاورزی اگر نسبت به تعیین تکلیف مدیر سازمان چای اقدام نکنید دود این کم کاری ها به چشم خود شما می رود.

خانه ملت/

Share