مديرعامل سازمان اتوبوسراني رشت و حومه عنوان کرد :

تخصیص ۴۲ میلیارد ریال بودجه برای خرید اتوبوس و مینی بوس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، غلامرضا زکی زاده در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه ۳۲ میلیارد ریال ازبودجه سازمان اتوبوسرانی برای خرید اتوبوس و مینی بوس اختصاص یافته است اظهار کرد: ده میلیارد ریال هم از بودجه معاونت حمل ونقل شهرداری به این امر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ، پیش از ظهر روز دوشنبه بیست و سوم تیرماه، در سی و ششمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بهسازی سازمان اتوبوسرانی مورد بررسی قرار گرفت.

صحن ترافیکغلامرضا زکی زاده در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه ۳۲ میلیارد ریال ازبودجه سازمان اتوبوسرانی برای خرید اتوبوس و مینی بوس اختصاص یافته است اظهار کرد: ده میلیارد ریال هم از بودجه معاونت حمل ونقل شهرداری به این امر اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه مجموعا ۴۲ میلیار ریال بودجه مصوب برای خرید ماشین آلات دارد افزود: طی مذاکراتی که مدیر مالی شهرداری انجام دادیم قرار است ۲۰ درصد پول برای خرید ماشین آلات نقد و مابقی با ضمانت بانکی طی اقساط پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه با بیان اینکه مینی بوس های سطح شهر فرسوده هستند و هرکدام ۴تا ۵ بار موتور آنها پیاده شده است گفت: این اتوبوس ها فاقد کولر هستند و نوسازی آن ها چهره شهر را عوض می کند.

زکی زاده با اشاره به جلسه ای که سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه با مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری استان داشته است خاطرنشان کرد :در این جلسه اعلام شد که این سازمان می تواند اتوبوس و مینی بوس در اختیار ما قراردهد

وی با اشاره به اینکه برای این امر تسهیلات بانکی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با سود ۲۸ تا ۳۰ درصد پیشنهاد شدتصریح کرد: ما در سازمان اتوبوسرانی ۲۵ اتوبوس گاز سوز داریم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه با اشاره به مشکلات اتوبوس های گاز سوز افزود: در سراسر کشور این اتوبوس ها به گازوئیلی تبدیل شده اند که این امر نیز نیاز به تسهیلات دارد.

زکی زاده با اشاره به صحبت هایی که با منطقه آزاد برای خرید اتوبوس انجام شده است گفت: منطقه آزاد نیز قیمت خودورهای خود را به ما اعلام کرد.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد اسقاط خودورها را برعهده نگرفته است افزود: طی صحبت هایی که با اتحادیه ای در تهران شده شرایط خود را برای تامین اتوبوس های ما اعلام کرده است افزود: این اتحادیه در تامین قطعات خود از منطقه آزاد انزلی خواهان تسهیلات و شرایط راحت تری است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه با بیان اینکه تامین اتوبوس توسط سرمایه گذار بخش خصوصی از دیگر گزینه های مطرح برای خرید و تهیه اتوبوس و مینی بوس است خاطرنشان کرد:توجه به این نکته حائز اهمیت است که طبق اعلام واحد مالی تا شهریور ماه هیچ پولی برای پرداخت نداریم و وضعیت مالی بسیا بحرانی است.

Share