بهره مندی بیش از دوهزار خانوار روستایی لاهیجان از راه آسفالته

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از دوهزار خانوار روستایی لاهیجان از نعمت راه آسفالته ومناسب بهره مند شدند. به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان مهندس مجاوری رئیس اداره راه وشهرسازی لاهیجان با اعلام این مطلب گفت :از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر […]

لاهیجانIMG_0045 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از دوهزار خانوار روستایی لاهیجان از نعمت راه آسفالته ومناسب بهره مند شدند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان مهندس مجاوری رئیس اداره راه وشهرسازی لاهیجان با اعلام این مطلب گفت :از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر از راههای روستایی شریانی وبالای ۵۰ خانوار در شهرستان لاهیجان روکش وآسفالت شد که با اجرای آن راه دسترسی به ۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۲هزار و ۱۳۰ خانوار دراین شهرستان بهسازی واز وضعیت آسفالت مناسبی برخوردارشدند.
وی افزود:این امر باعث بهره مندی ۳۹۰خانوار در راه روستایی ایشکاء ، ۵۶ خانوار در راه روستایی دانگایه،۱۳۲ خانوار در گمل بالافیدره، ۶۰۰خانوار در لفمجان،۷۰۰خانوار در کتشال و ۲۵۲ خانوار در کاه بیجار گردید.
برای این میزان آسفالت راههای روستایی اعتباری بالغ بر ۱۹میلیارد ریال صرف شده است.
رئیس راه وشهرسازی لاهیجان همچنین از روکش کمربندی لاهیجان خبر داد وگفت:۷ کیلومتر ازمحور مذکور روکش شده است و۶ کیلومتر باقیمانده نیز با روند مناسب در حال اجرا می باشد.
مهندس مجاوری با اشاره به نقش و اهمیت راه و شهرسازی به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت اظهار داشت: از دیگر اقدامات این اداره در سالجاری ،لکه گیری ۸۵۰ متر مربع آسفالت در محورهای فرعی وروستایی،شن ریزی ۱۷۰۰ متر مکعب در راههای روستایی وخط کشی۶۰ کیلومتر از راههای فرعی حوزه استحفاظی با هزینه ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال می باشد که در راستای خدمت رسانی به مردم انجام گرفته است.

Share