با حضور استاندار گيلان

بهره برداری از مرکز سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم (ص)رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سومین روز از هفته تأمین اجتماعی با حضور استاندار گیلان مجهزترین واحد سی تی اسکن استان در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سومین روز از هفته تأمین اجتماعی با حضور استاندار گیلان مجهزترین واحد سی تی اسکن استان در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به بهره برداری رسید .

برای ساخت این مرکز سی تی اسکن که استفاده از آن برای یک میلیون و ۱۱۵ هزار تخت پوشش تأمین اجتماعی در گیلان رایگان است ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

دکتر محمد علی نجفی در مراسم افتتاح این مرکز با اشاره به اهمیت اجرای طرح سلامت در کشور افزود : اجرای طرح سلامت از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید بشمار می رود که نقش بسزایی را در ارتقای سلامت جامعه ایفاء کرده و موجب از بین رفتن بخش عمده ای از دغدغه مردم در بخش درمان شده است .

وی از اختصاص اعتبار مناسب توسط دولت برای اجرای طرح سلامت در کشور خبرداد و افزود : تاکنون سهم خوبی از این اعتبار برای گیلان در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به امنیت تقویت بخش های دولتی و خصوصی در نظام تأمین درمان اظهار داشت : باید در کنار تقویت بخش دولتی بخش خصوصی را نیز تقویت کنیم و از امکانات این بخش برای درمان بیماران بهره گیریم.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت بی نظیر استان در بخش تخصصی و فوق تخصصی درمان اظهار داشت : وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص در استان ظرفیت ارزشمندی بشمار می رود که باید از فرصت وجود این عزیزان در جهت ارتقاء درمان و معیشت و رفاه مردم استفاده کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ارتقاء سطح درمان بخش دولتی و خصوصی از جمله اولویت های استان بشمار می رود اظهار داشت : انشاء ا… شاهد افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان در بخش درمان و سایر بخش های تأمین اجتماعی باشیم .

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان نیز در این مراسم اظهار داشت : بخش درمان تأمین اجتماعی مسئولیت هدایت نیازهای درمانی قریب به یک میلیون و ۱۰۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی را برعهده دارد .

شهدی نژاد مرکز سی تی اسکن ۱۶ اسلایس تدبیر بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تأمین اجتماعی رشت را مجهزترین مرکز سی اتی اسکن استان عنوان کرد و افزود : این مرکز توانایی انجام تمامی آنژیوگرافی ها به جزء آنژیوگرافی قلب را داردو دارای نرم افزارهای بروز دنیا می باشد .

وی بازسازی تصاویر آگزیال ، کرونال و ساژیتال و توانایی کاهش در جذبی بیمار را از ویژگی های این دستگاه برشمرد .
jpg1681 jpg1682 jpg1683 jpg1687

Share