شهردار رشت در حاشيه بازديد از نمايشگاه پارك پاك

شهردار رشت:بسیج مکتب معنویت و اخلاص و نماد عشق، ایمان و آگاهی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در حاشیه بازدید از افتتاح نمایشگاه پارک پاک که توسط سپاه ، بسیج را از اصلی ترین سرمایه های نظام اسلامی کشور خواند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در حاشیه بازدید از افتتاح نمایشگاه پارک پاک که توسط سپاه ، بسیج را از اصلی ترین سرمایه های نظام اسلامی کشور خواند و اظهار داشت: بسیج همواره و در تمامی مقاطع در تاریخ جمهوری اسلامی مایه امید و اعتماد مردم و مایه بیم و هراس دشمنان بوده است.
وی ادامه داد: بسیج مکتب معنویت و اخلاص و نماد عشق، ایمان و آگاهی است که این امر خود از عهد جاودانه بسیجیان با ولایت منتج گردیده.
شهردار رشت در همین رابطه افزود: برهمه ما وظیفه است که با معرفی ویژگی های بسیج و بسیجی فرزندانمان را به حضور در این عرصه و یادگیری درس استقامت و بصیرت ترغیب نموده و این نعمت الهی را به آنان تقدیم نماییم. ایشان با تقدیر از برگزاری جنگ شادی توسط سپاه ناحیه رشت عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه نشانه درک این مجموعه از معنای فرهنگ و شادی با رعایت شان و شئون ایرانی اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.
محمد ابراهیم خلیلی در خاتمه دین، تقوی، علم و امانت و عفت را از شاخصه های یکایک بسیجیان دانست و گفت: امید همه ما این است که با هدایت عالمانه فرمانده کل قوا ، همواره شاهد سرفرازی بسیج در تحقق اهداف و برنامه های میهن اسلامی مان باشیم.

گفتنی است نمایشگاه پارک پاک با موضوع عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی و بازی های یارانه ای، ایستگاه سلامت هلال احمر,عکاسخانه، صنایع دستی، کانون پرورش فکری نوجوانان در مIMG_2066دت فصل تابستان دایر می باشد.

Share