برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی استانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقه آنلاین استانی از کتاب تحریم تنباکو ومشروطیت نوشته غلامعلی عباسی انتشارات زائر با محوریت نقش موثر روحانین در شکل گیری انقلاب وتاثیرگذاری در برهه های حساس سرنوشت مردم ایران در شبکه کتابخوانان حرفه ایbooki.ir ویژه کاربران گیلانی برگزار می شود. به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقه آنلاین استانی از کتاب تحریم تنباکو ومشروطیت نوشته غلامعلی عباسی انتشارات زائر با محوریت نقش موثر روحانین در شکل گیری انقلاب وتاثیرگذاری در برهه های حساس سرنوشت مردم ایران در شبکه کتابخوانان حرفه کتابایbooki.ir ویژه کاربران گیلانی برگزار می شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، جلال فردی مقدم مسئول امور فرهنگی این اداره کل از برگزاری مسابقه آنلاین استانی به مناسبت روز اطلاع رسانی دینی وسالروز شهادت دکتر بهشتی (ره) در شبکه مجازی کتاب کشور خبر داد.
مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به این مطلب افزود:مسابقه آنلاین استانی از کتاب تحریم تنباکو ومشروطیت نوشته غلامعلی عباسی انتشارات زائر با محوریت نقش موثر روحانین در شکل گیری انقلاب وتاثیرگذاری در برهه های حساس سرنوشت مردم ایران در شبکه کتابخوانان حرفه ای booki.ir و ویژه کاربران گیلانی برگزار می شود.
فردی مقدم در ادامه اذعان داشت: با توجه به اینکه اول تیرماه به عنوان روز اطلاع رسانی وتبلیغ دینی نامگذاری شده است وهمچنین هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی وهفتاد و دوتن از یاران ایشان می باشد، مسابقه آنلاین استانی تیرماه سال جاری با توجه به نقش محوری روحانیون مبارز در راه اعتلای فرهنگ دینی واعتقادی، به این موضوع اختصاص داده شد.
وی همچنین شروع این مسابقه را از روزیکشنبه مورخ ۴/۴/۱۳۹۳ساعت۸:۳۰صبح در شبکه کتابخوانان حرفه ای booki.ir تا پایان روز جمعه مورخ۲۰/۴/۱۳۹۳ ساعت۲۰ اعلام کرد.
مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان همچنین از اهدای جوایز نفیسی به برندگان این مسابقات کتابخوانی خبرداد.
گفتنی است کاربران گیلانی با عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای booki.irمی توانند علاوه بر شرکت در مسابقه آنلاین استانی، از امکاناتی همچون نقد وبررسی کتاب، تبادل نظرات با سایر کاربران، استفاده و دانلود رایگان بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب، استفاده از قفسه مجازی کتاب بهره مند شوند.

Share