مراسم اهداي جوايز خوش حسابي تلفن ثابت و همراه برگزار شد

برنده خوش شانس یک دستگاه پیکانتو مخابرات گیلان مشخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مراسم اهدای جوایز خوش حسابی تلفن ثابت و همراه و اهدای جایزه ویژه طرح “میلیونر شو ” در شرکت مخابرات استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مراسم اهدای جوایز خوش حسابی تلفن ثابت و همراه و اهدای جایزه ویژه طرح “میلیونر شو ” در شرکت مخابرات استان گیلان برگزار شد.

رضا خضردوست ، رئیس هیئت مدیره مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان درخصوص نحوه اجرای طرح همکد سازی تلفن ثابت در استان گیلان گفت : باتوجه به روند کاری متخصصین مخابراتی ، پیش بینی می شود این طرح از اوایل شهریور ماه سالجاری اجرایی شود . در این راستا کد کل استان به ۰۱۳ تغییر یافته و ارتباطات سطح استان بدون کد انجام خواهد شد .

وی افزود : با اجرای این طرح ، کلیه تلفنهای داخل استان از هفت رقم به هشت رقم تبدیل می شوند و هزینه مکالمات داخل استان به صورت درون شهری محاسبه می گردد . مهندس خضردوست افزود : شماره کلیه تلفنهای شهر رشت با پیش شماره ۳۳ شروع خواهد شد و کلیه مراکز که قبلاً کد ۰۱۳۲ داشتند با پیش شماره ۳۴ آغاز می شوند . به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان کلیه تلفنهای محدوده غرب گیلان که دارای کد ۰۱۸۱ و ۰۱۸۲ بودند با پیش شماره ۴۴ شروع شده و همچنین کلیه تلفنهای محدوده شرق گیلان که دارای پیش شماره ۰۱۴۱ و ۰۱۴۲ بودند با پیش شماره ۴۲ آغاز خواهند شد .

ضمن تبریک به برندگان خوش حساب شرکت مخابرات گفت : یک دستگاه خودروی پیکانتو جایزه طرح پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق سامانه ۲۸۲۸ بود که آقای علی سمندر برنده خوش حساب این طرح بودند . باتوجه به اینکه مشارٌالیه مالک تلفن نبوده و در این منزل مستاجرهستند . جایزه این گونه طرحها به استفاده کنندگان تعلق می گیرد .

وی همچنین درخصوص طرح هدیه شتاب در پرداخت همراه اول گفت : ۶ دستگاه تلفن همراه برند هوآوی P6 به ۶ نفر بابت خوش حسابی در طرح ” هدیه شتاب در پرداخت ” اهداء گردید . در این طرح مشترکینی که قبل از بیستم هر ماه پرداخت غیرحضوری داشته باشند ، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد که سهم استان گیلان در این دوره ۶ دستگاه تلفن همراه بود .

وی در خاتمه افزود : یکی دیگر از طرحهای تشویقی همراه اول طرح “میلیونر شو ” است که در این طرح هر هفته ۲۰۰ میلیون تومان در قرعه کشی به ۲ نفر تعلق خواهد گرفت .که خوشبختانه از استان گیلان خانم وطنخواه در هفته پنجم ، برنده خوش شانس مبلغ یکصد میلیون تومان وجه نقد این طرح بودند .

1_479 1_474 1_475 1_476 1_477 1_478

Share