با حضور خليلي و علوي

برگزاری نشست آسیب شناسی مشکلات پارک های شهر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست آسیب شناسی درخصوص مشکلات موجود در پارک های سطح شهر رشت با حضور خلیلی و علوی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست آسیب شناسی درخصوص مشکلات موجود در پارک های سطح شهر رشت برگزار گردید.
در این نشست محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت گفت : ما بر اساس وظیفه خدمت می نماییم و باید برای ارائه بهترین و موثرترین خدمات از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم ، در سطح بوستانها و شهر رشت کارهای مطلوبی انجام پذیرفته خصوصاً در مورد روشنایی ، گل کاری و بازسازی وسایل بازی ، آب نماها و … پس باید با دقت مناسب نسبت به رفع نواقص موجود اقدام نماییم و برای احقاق حقوق شهروندی در حوزه سلامت ، آسیب شناسی مناسبی داشته باشیم.

7fhfoi524799t7eeojieشهردار رشت افزود : سلامت شهروندی به عنوان حقوق شهروندی باید با دقت بیشتری بررسی شود .
شهردار رشت بر توجه بیشتر والدین و مراقبت های لازم از کودکان در هنگام خروج از منزل و بازی در پارک ها تاکید نمود و خواستار همراهی آنان با خادمان شهرداری در این خصوص گردید.

در ادامه علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز ضرورت رسیدگی به پارک ها و بوستان های شهر رشت را مهم دانست و گفت : استاندارد وسایل موجود در پارک ها باید به طرز صحیحی کارشناسی گردد و جوانب لازم درخصوص ایمنی پارک ها در نظر گرفته شد تا شهروندان مان با خیالی آسوده نسبت به گذراندن اوقات فراغت خویش در پارک ها اقدام نمایند .
علوی ضمن قدردانی از زحمات شهردار رشت درخصوص فراهم نمودن فضاهای مناسب برای شهروندان برای گذراندن ساعاتی خوش گفت : می بایست وجود جناب آقای خلیلی را غنیمت شمرده و جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شهر رشت از توانمندی های ایشان نهایت بهره را ببریم.
وی پارک ها و بوستان ها را مکانی مطلوب برای مردم عنوان نمود و گفت : شورای اسلامی و شهرداری رشت نیز با تمام توان سعی خواهند نمود در جهت بهسازی و مناسب سازی این اماکن جهت دسترسی مطلوب تر همشهریان عزیز تلاش بیشتری نمایند .
بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در ادامه ایمنی پارک ها را یکی از دغدغه های موجود عنوان نمود و گفت : در خصوص تامین امنیت پارک ها و ایجاد فضاهای تفریحی برای کودکان و نوجوانان اقدامات زیادی انجام پذیرفته است .
معاون خدمات شهری تصریح کرد : در حوزه های مختلف خوشبختانه مدیران و عوامل خدمات شهری مناطق ، بسیار فعال تر از گذشته پی گیری امورات را انجام می دهند و می بایست با تدبیر مناسب و برنامه ریزی اصولی زمینه و بستر مناسب خدمت را ایجاد نماییم و این مهم نیز با همراهی صمیمانه تمامی همکاران محقق خواهد گردید.
در این نشست مقصودی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت و حسین زاده مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز- مریم گل احضار مدیر منطقه دو شهرداری و جمعی دیگر از مدیران به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات انجام پذیرفته توسط حوزه خویش اقدام نمودند.

Share