استاندار گیلان در شورای برنامه ریزی استان

برپایی افطاری دولتی ممنوع/اختصاص۹۲۰میلیون دلار فاینانس به گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ دکتر محمدعلی نجفی افزود: از مجموع ۳۵ میلیارد دلار فاینانس، ۹۲۰ میلیون دلار در بودجه ۹۳ برای پیشرفت طرح های گیلان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ دکتر محمدعلی نجفی افزود: از مجموع ۳۵ میلیارد دلار فاینانس، ۹۲۰ میلیون دلار در بودجه ۹۳ برای پیشرفت طرح های گیلان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه جذب اعتبارات و طرح های ملی را مدیران استان به طور جدی دنبال کنند گفت: هنر مدیران باید جذب این اعتبارات باشد که ۱۰ برابر بودجه ی عمرانی استانی گیلان است.
jpg198وی اظهارداشت: فرصت های خوبی در استفاده از اعتبارات ملی فراهم شده است که دستگاه ها باید تمام تلاششان را برای جذب این اعتبارات بکارگیرند تا از میانگین شاخص ها عقب نمانیم.
استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مدیران برای اشتغال زایی نگران حرف و حدیث ها نباشند و سرمایه گذاران واقعی را جذب کنند تصریح کرد: جذب سرمایه گذار یعنی توسعه و اشتغالزایی برای استان به همین دلیل از مدیران می خواهم این امر را به طور جدی دنبال کنند و از دادن جواب منفی به کسانی که هدف اصلی آنان سرمایه گذاریست نگران نباشند.
دکتر نجفی در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ساعات کار ادرات در ماه مبارک رمضان تغییر نمی کند و در ماهی که سراسر معنویات است خدمت ما به مردم را بیشتر کنیم.
وی تاکید کرد: برپایی افطاری دولتی ممنوع است و دستگاه های اجرایی از بیت المال سفره پهن نکنند اما سرکشی و رسیدگی به محرومین و ایتام نباید فراموش شود.
استاندار گیلان همچنین با بیان اینکه طرح های دریا در ماه مبارک رمضان براساس استفتائات انجام شده از رهبرمعظم انقلاب باز است، گفت: استفاده از سواحل ودریا با کیفیت بهتر و امکانات بیشتر اجرا خواهد شد وامکانات لازم برای حضور مسافران و آرامش این عزیزان باید مهیا شود.
معاون برنامه ریزی استاندار گیلان هم در این جلسه با بیان اینکه از محل اعتبارات خاص ۱۰ میلیارد تومان به گیلان اختصاص یافته است. افزود:۳میلیارد تومان برای احیای آببندان ها و ۷میلیارد تومان برای احیای تالاب انزلی اختصاص یافته است.
اصغریان خاطر نشان کرد:در این جلسه مصوب شد که ۱۵درصد ازاعتبارات ۲درصددرآمد نفت و گازبرای رفع مشکلات آموزش و پرورش در تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص یابد.

Share