بررسی استیضاح وزیر علوم در نشست شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با اشاره به بررسی استیضاح وزیر علوم در نشست شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: این نشست هفته آینده با هدف تعیین نظر نهایی فراکسیون در این باره تشکیل می‌شود. صفر نعیمی‌رز ، از بررسی موضوع استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با اشاره به بررسی استیضاح وزیر علوم در نشست شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: این نشست هفته آینده با هدف تعیین نظر نهایی فراکسیون در این باره تشکیل می‌شود.

rahrovanصفر نعیمی‌رز ، از بررسی موضوع استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خبر داد و گفت: بررسی این موضوع یکی از محورهای نشست شورای مرکزی فراکسیون در روز (یکشنبه ۱۵ تیر) است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به شدت گرفتن موضوع استیضاح وزیر علوم در مجلس، فراکسیون رهروان برای تعیین تکلیف و تصمیم نهایی در این رابطه نشست خود را برگزار می‌کند تا در نهایت نظر نهایی فراکسیون مشخص شود.

به گزارش خانه ملت، هفته گذشته الیاس نادران نماینده تهران به‌عنوان یکی از طراحان طرح استیضاح فرجی دانا وزیر علوم از تقدیم این طرح با ۵۰ امضا به هیات رئیسه مجلس خبر داد و اعلام کرد که هنوز این طرح اعلام وصول نشده است.

به گفته طراحان استیضاح وزیر علوم، مباحثی همچون انتصاب‌ها و برخی فرآیندها در انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها، بازگشت دانشجویان ستاره‌دار به تحصیل و بحران‌سازی در مورد بورسیه‌ها که به صورت غیرقانونی صورت گرفت، از دلایل کلید خوردن طرح استیضاح وزیر علوم است.

از زمان مطرح شدن موضوع استیضاح وزیر علوم گفت‌وگوها و مذاکرات میان اعضای هیأت رئیسه مجلس، نمایندگان و وزیر علوم برای تعیین تکلیف طرح مذکور در جریان است./خانه ملت
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share