پس از وداع با جام جهانی 2014

بازیکنان تیم ملی پس از باخت به بوسنی چه گفتند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم ملی ایران با یک تساوی و دو شکست کار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیلی به اتمام رساند .هرچند تیم ملی نتوانست رتبه ای بهتر از چهارمی در گروه کسب نماید ولی در دو بازی مقابل تیم های نیجریه و آرژانتین عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته بود اما متاسفانه در بازی سوم نتوانست بازی خوبی را انجام دهد در ادامه شما مصاحبه تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران پس از باخت در مقابل بوسنی می خوانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم ملی ایران با یک تساوی و دو شکست کار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به اتمام رساند .هرچند تیم ملی نتوانست رتبه ای بهتر از چهارمی در گروه کسب نماید ولی در دو بازی مقابل تیم های نیجریه و آرژانتین عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته بود اما متاسفانه در بازی سوم نتوانست بازی خوبی را انجام دهد در ادامه شما مصاحبه تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران پس از باخت در مقابل بوسنی می خوانید.

جواد نکونام:اثر حضور کروش تا سالها در فوتبال ایران می ماند/خدا را شکر،از نام ایران دفاع کردیم
13930404234130712_PhotoLکاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی با بوسنی گفت:«در ابتدای کار خیلی ها فکر می کردند نتایج دیگری در این جام برای ایران رقم می خورد اما ما نشان دادیم که توانایی زیادی داریم.حتی می توانستیم به مرحله بعد هم صعود کنیم.تیم ملی به توجه بیشتر نیاز دارد. باید همه به تیم کمک کنیم نه اینکه پیش از شروع رقابت‌ها از تیم ناامید باشیم و آن را از پیش بازنده بدانیم.»

او ادامه داد:«ما کار بزرگی را انجام دادیم.در گروه مان حریف های قدرتمندی حضور داشتند.خوشحالم که توانستیم از نام ایران دفاع کنیم.ما بازی با آرژانتین را هم با ناداوری باختیم.قسمت این بود و خدا را شکر می کنیم.»

خبرنگاری از او پرسید که که آیا بازی با آرژانتین توان جسمی ملی‌پوشان را کم کرده بود که نکونام گفت:«ما برای این بازی زیاد کار کرده بودیم.امروز هم خوب دویدیم.اما گل اول شیرازه تیم ما را به هم ریخت.ما بدشانس هم بودیم که نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم.»

قوچان نژاد:حیف شد که صعود نکردیم/افتخار می کنم که برای ایران بازی می کنم

رضا قوچان‌نژاد می گوید بوسنی بهتر از ایران بازی کرده است:«آنها بهتر از ما بازی کردند و برد حقشان بود.واقعا بازی سختی بود.ما در نیمه اول که خوب نبودیم.از قبل می دانستیم که شانس صعود داریم ولی روز خوبی برای ما رقم نخورد.حیف شد که صعود نکردیم.»

او در پایان گفت:«من افتخار می کنم به همه بازیکنان،کادر فنی و تیم ملی ایران و خوشحالم که برای ایران بازی می کنم.»

آندرانیک تیموریان:از کروش خیلی چیزها یاد گرفتیم/لیاقت صعود به مرحله بعد را داشتیم

13930404234128949_PhotoLآندرانیک تیموریان درباره بازی با بوسنی می گوید:«درست است که ما از جام جهانی حذف شدیم اما چیزهای زیادی از کروش یاد گرفتیم.او واقعا مربی بزرگی است.تیم ایران لیاقت این را داشت که به مرحله بعدی رقابت های این جام صعود کند.در هر صورت فوتبال است.به نظرم ما خوب بازی کردیم به خصوص در بازی با آرژنتین و نیجریه.»

آندو ادامه داد:«این دو بازی واقعا سنگین و خسته کننده بود.من می خواهم به شما بگویم که از یک چیز واقعا خوشحالم،اینکه مردم ایران از فوتبال بازی کردن ما خوششان آمد و از ما راضی بودند.مردم دیدند که فوتبال ایران پیشرفت کرده است.»

علیرضا جهانبخش:این شکست چیزی از شایستگی های تیم ما کم نمی کند/می دانستیم بازی با بوسنی سخت است

139304050047475943084194علیرضا جهانبخش پس از شکست مقابل بوسنی در جمع خبرنگاران گفت:«می دانستیم که بازی ما مقابل بوسنی سخت است.آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند.ما تمرکز زیادی برای این بازی داشتیم اما وقتی گل اول را خوردیم همه چیز تغییر کرد.به هر حال من می خواهم بگویم که این شکست چیزی از شایستگی های ما کم نمی کند.»

جهانبخش این را گفت و ادامه داد:«باید یک تشکر ویژه از کروش داشته باشم.او تجربیات خوبی را به ما منتقل کرد.خودم خوشحالم که در این سن زیر نظر او کار کردم و توانستم در جام جهانی هم بازی کنم.ما امسال یک تیم بودیم.نتیجه نگرفتیم اما شایستگی و قدرت فوتبال ایران را به همه نشان دادیم.»

خبرنگاری از او پرسید که آیا کروش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد که جهانبخش گفت:«او در رختکن گفت که ما همه به معنای واقعی یک دل بودیم.او گفت درست است که نتیجه نگرفتیم اما تجربیات خوب و ارزنده ای را به دست آوردیم.»

سید جلال حسینی:کروش مثل یک معلم از ما تشکر کرد/خیلی خسته بودیم

khamooshi-45سید جلال حسینی می گوید:«ما دو بازی خیلی خوب در جام جهانی انجام دادیم.پروازهای زیادی هم در برزیل انجام دادیم و حسابی خسته بودیم.»

مدافع تیم ملی این را گفت و درباره اینکه چرا زمان زیادی را در رختکن بودند گفت:«کروش با ما حرف می زد.او در رختکن از ما تشکر کرد و مثل یک معلم فداکار برای ما حرف زد.»

حسینی درباره بوسنی هم گفت:«کروش درباره این بازی زیاد با ما حرف زده بود.تمرکز بالایی داشتیم اما واقعا خسته بودیم و به مشکل خوردیم.البته بوسنی هم چیزی برای از دست دادن نداشت.»

پولادی: اگر بوسنی اولین حریف ما بود این نتیجه رقم نمی‌خورد/ خدا را شکر که مردم احساس غرور می‌کنند

مهرداد پولادی پس از شکست تیم ملی مقابل بوسنی گفت: «خدا را شکر ما خوب بازی کردیم و سرمان بالاست. مشکلات زیادی در این مدت داشتیم اما سه ماه اردوی سخت را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر می‌کنم که کاری کردیم که مردم 2719403-3923917احساس غرور کردند. وجدان ما راحت است و امیدواریم مردم راضی باشند.»

او ادامه داد: «در این بازی همه چیز خوب بود. تجربه عامل باخت ما در این بازی شد. اگر قبل از شروع جام جهانی با تیم‌های بزرگ بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم بهتر از این بازی می‌کردیم. بازی‌های جام جهانی برای ما هم بازی رسمی بود هم بازی تدارکاتی. اگر بازی با بوسنی اولین مسابقه ما بود این نتیجه رقم نمی‌خورد. ولی در ضد حملات غافلگیر شدیم. بوسنی هم چیزی برای از دست دادن نداشت. به بوسنی تبریک می‌گویم.»

خبرانلاین/

Share