بازگشت به زندگی پیرزن ۷۸ ساله توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان، زن ۷۸ساله‌ای،پس ازبلعیدن مواد غذایی و باتلاش تکنسینهای فوریتهای پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ شهر لشت نشاء به زندگی دوباره بازگشت. روز جمعه ۶ تیرماه ۹۳ طی تماسی با اتاق فرمان شهر لشت نشاء اعلام شد که زن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان، زن ۷۸ساله‌ای،پس ازبلعیدن مواد غذایی و باتلاش تکنسینهای فوریتهای پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ شهر لشت نشاء به زندگی دوباره بازگشت.

115روز جمعه ۶ تیرماه ۹۳ طی تماسی با اتاق فرمان شهر لشت نشاء اعلام شد که زن ۷۸ ساله ای دچار انسداد راه هوایی شده است و از اورژانس درخواست امدادرسانی نمودند.

براساس این گزارش، پس از دریافت تماس یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت های پزشکی بر بالین بیمار حاضر و پس از تلاش و انجام مانورهایی همچون; باز کردن راه هوایی و اکسیژن درمانی زن ۷۸ ساله را که مادر یک خانواده بود، حیات دوباره بخشیدند.
گفتنی است، آقایان رضا غلامی نژاد و سید محمود گلرنگ تکنسین‌های فوریتهای پزشکی حاضر در این عملیات موفقیت آمیز زن ۷۸ساله پس از بازگشت علائم حیاتی و هوشیاری کامل به درمانگاه شماره ۱ لشت نشاء انتقال دادند.

Share