با قدردانی از تلاشهای کمیته امداد

بازدید جعفرزاده از نمایشگاه عرضه ی توانمندیهای کمیته امداد گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه عرضه ی توانمندیهای مددجویان کمیته امداد گیلان در رشت بازدید و در جشن رمضان این نهاد شرکت کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه عرضه ی توانمندیهای مددجویان کمیته امداد گیلان در رشت بازدید و در جشن رمضان این نهاد شDSC_5481رکت کرد .

به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشهای کمیته امداد در برپایی نمایشگاه و عملکرد خوب این نهاد جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای حمایتی است که تاکنون توانسته در عرصه های مختلف خدمات شایانی را به مردم و بویژه محرومین ارائه دهد و برگزاری این نمایشگاه گوشه ای از این خدمات است که منتج به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت شده است.

وی در طی بازدید یک ساعت و نیمه از غرفه های نمایشگاه از نزدیک در جریان آخرین فعالیتها و اقدامات بخشهای مختلف امدادی اعم از حمایت و سلامت خانواده ، امور مسکن و ساختمان ، فرهنگی و آموزش ، بهداشت و درمانDSC_5534 ، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات ، معاضدت حقوقی ، اکرام ایتام و توسعه مشارکتهای مردمی قرار گرفت.
غلامعلی جعفرزاده با ارزشمند خواندن ایده ی برگزاری جشن رمضان و نمایشگاه ، این قبیل اقدامات را حرکتی برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد دانست و بر تعامل همه سازمانها و نهادها با کمیته امداد تاکید کرد و افزود: این همراهی و کمک موجب تسریع در امر خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات محرومان ودر نهایت رساندن آنان به استقلال مالی خواهد شد.
ایشان از همه ی امدادگران خدوم کمیته امداد در سراسر استان قدردانی کرد و بر همکاری همه جانبه ی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کمیته امداد نیزتاکید نمود.
در حاشیه این دیدار مدیرکل کمیته امداد گیلان و معاونین این نهاد گزارش مبسوطی از روند برگزاری نمایشگاه و جشن رمضان ، اهداف و سیاستهای اجرایی این نهاد را با وی مطرح نمودند.
لازم به ذکر است که جشن رمضان و نمایشگاه عرضه توانمندیهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان از ۱۵ تا ۲۲ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان در رشت برای بازدید عموم دایر است.

Share