بازدید استاندار گیلان از روند برگزاری کنکور سراسری سال ۹۳ +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر دیروز از روند برگزاری کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بازدید کرد. دکتر محمدعلی نجفی با حضور در دانشگاه گیلان در نخستین روز کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر دیروز از روند برگزاری کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بازدید کرد.

دکتر محمدعلی نجفی با حضور در دانشگاه گیلان در نخستین روز کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و در جریان چگونگی برگزاری این ماراتن علمی قرارگرفت.

استاندار گیلان در این بازدید ضمن گفتگو بابرخی از داوطلبان ، در جمع تعدادی از مدیران دانشگاه گیلان روند برگزاری آزمون سراسری را در این استان مثبت ارزیابی کرد و به آمار بالای فرق التحصیلان دانشگا ها به ویژه در بخش های کشاورزی و فنی ومهندسی اشاره کرد و گفت: دانشجویان و فارق التحصیلان دانشگا ها به ویژه رشته های کشاورزی باید سعی کنند آموخته های خود را به مرحله اجرا درآورند و در توسعه هرچه بیشتر استان سهیم شده و هم دارای اشتغال شوند.

دکتر نجفی افزود: باید تلاش شود فرهنگ کارکردن میان جوانان و نوجوانان ما گسترش یابد و اساتید دانشگا ها و معلمان نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارند.

گفتنی است امسال ۳۲ هزار و ۹۷۴ داوطلب مرد وزن در ۱۲ شهر استان گیلان در پنج گروه آزمایشی همزمان با سراسر کشور در کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باهم به رقابت می پردازند.
jpg1572 jpg1573 jpg1574 jpg1575 jpg1576 jpg1577 jpg1578 jpg1579 jpg1580

Share