استاندار گیلان از اختصاص اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی مناطق مختلف استان خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست با فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران گفت : محرومیت زدایی باید از مهمترین کارهای مسئولین باشد . دکتر محمد علی نجفی افزود : گیلان متأسفانه در برخورداری از بعضی موارد همچون راه روستایی از میانگین کشور پایین تر است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست با فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران گفت : محرومیت زدایی باید از مهمترین کارهای مسئولین باشد .

دکتر محمد علی نجفی افزود : گیلان متأسفانه در برخورداری از بعضی موارد همچون راه روستایی از میانگین کشور پایین تر است که باید تلاش کنیم در شاخص های مختلف جایگاه مطلوب تری بدست آوریم.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور اظهار داشت : اعتبارات ویژه ای برای محرومیت زدایی در مناطق محروم گیلان اختصاص یافته است .

استاندار گیلان از تشکیل مجمع خیرین مسجد ساز در این استان خبردادو گفت : مسجد سازی توفیق بزرگی از جانب خداوند است چرا که ساخت مساجد زمینه را برای هدایت انسان ها و نشر معارف دینی فراهم می کند .

jpg1570

 

فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران هم در این نشست با بیان اینکه هزار و سیصد و ۲۵ پروژه عام المنفعه ، بهداشتی ، عمرانی و کشاورزی تاکنون در مناطق مختلف کشور اجرایی شده است گفت : ساخت مخزن آب ، راه ، جاده ، پل ، مدرسه ، خانه های بهداشت کتابخانه و آبخیزداری از اولویت های نخست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران در عرصه محرومیت زدایی است .

سردار حزنی با اشاره به وجود ۷۰ هزار مسجد در کشور افزود : هم اکنون در مناطق مختلف کشور نیازمندساخت ۸۲ هزار مسجد دیگر هستیم و طبق تأکیدات مقام معظم رهبری باید تا سه سال آینده مشکلات مساجد کشور بطور کامل برطرف شود .

Share