عضو شورای اسلامی شهر رشت

احداث خیابان تختی به معلم و طرح تالاب عینک بدون سرانجام رها شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تشکیل بانک اطلاعاتی در دست اجرا قرار دارد، بیان کرد: احداث خیابان تختی به خیابان معلم که پس از انجام کار تحقیقاتی فراوان تصویب شده بود بدون دلیل تاکنون به سرانجام نرسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر حسین علوی در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه نتایج کارگروه‌های تشکیل شده و مطالعات تحقیقاتی شورای شهر رشت نامشخص است، اظهار کرد: با آغاز به‌کار شورای اسلامی شهر رشت تشکیل کارگروه سرمایه‌گذاری در کمیسیون برنامه و بودجه در دستور کار قرار گرفت.

alaviوی افزود: با تشکیل این کارگروه سه موضوع مهم از جمله تشکیل بانک اطلاعاتی شامل سرمایه‌‌ها و منابع موجود و سرمایه‌گذاران بزرگ و احداث خیابان تختی به خیابان معلم و ساماندهی تالاب عینک در اولویت قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تشکیل بانک اطلاعاتی در دست اجرا قرار دارد، بیان کرد: احداث خیابان تختی به خیابان معلم که پس از انجام کار تحقیقاتی فراوان تصویب شده بود بدون دلیل تاکنون به سرانجام نرسیده است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی تالاب عینک رشت، تصریح کرد: می‌توان از تالاب عینک به عنوان یک فرصت با ارزش گردشگری بهره‌مند شد به همین منظور تفاهمنامه‌ای بین شهرداری و آب منطقه‌ای منعقد شده است.

علوی، با بیان اینکه طرح تالاب عینک بدون سرانجام رها شده است، خاطرنشان کرد: زمانی که قرار شده هیئت عالی سرمایه‌گذاری درباره تالاب عینک تشکیل شود کارها متوقف شد و تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی در شهر رشت گفت: در دوره گذشته شورای شهر رشت قراردادی در زمینه انجام تبلیغات محیطی در رشت منعقد شده بود که تنها با پرداخت ۱۱ هزار تومان بابت هر متراژ به راحتی می‌توانستند در شهر به تبلیغات بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه با بررسی‌های فراوان توانستیم جلوی انجام این تبلیغات را بگیریم، خاطرنشان کرد: می‌خواستیم ضمن حفظ زیبایی سطح شهر رشت عواید بیشتری نصیب شهرداری رشت شود اما پس از این اقدام تاکنون هیچ‌گونه اقدامی از سوی سازمان زیباسازی و کارگروه تبلیغات محیطی ندیده‌ایم.

وی با بیان اینکه انجام طرح‌های مطالعاتی هزینه‌های فراوانی به همراه دارد یادآور شد: قرار نیست مبالغ هنگفتی بابت انجام پروژه‌های تحقیقاتی هزینه شود و پس از حصول نتایج نسبت به نتیجه چنین طرح‌هایی بی‌اعتنا باشیم.

علوی با اشاره به موضوع انتخاب حسابرس برای شورا متذکر شد: با توجه به اختیاراتی که رئیس شورا به بنده داده است نسبت به انتخاب یک حسابرس ماهر با رزومه بسیار عالی اقدام کردم.

وی تصریح کرد: اکنون در حال مشغول حسابرسی سنوات گذشته شورا هستیم و به‌زودی به انجام حسابرسی همزمان دست می‌یابیم.
/ فارس

Share