اجرای طرح اکرام نیازمندان و ایتام از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاونت فرهنگی هنری اجتماعی گردشگری این سازمان همزمان با هفته اکرام طرح “اکرام نیازمندان و ایتام” را در محدوده منطقه اجرا نمود. در این طرح که با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاونت فرهنگی هنری اجتماعی گردشگری این سازمان همزمان با هفته اکرام طرح “اکرام نیازمندان و ایتام” را در محدوده منطقه اجرا نمود.

اکرام نیازمندانmedدر این طرح که با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی برگزار شد به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان که مشمول این طرح بودند، سبد کالا و غذای مصرفی مورد نیاز ماه مبارک رمضان اهداء گردید.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی با انعقاد تفاهم نامه هایی با نهادهای حمایتی استان(کمیته امداد و بهزیستی گیلان) گامهای موثری در خصوص اجرای بند “ز” ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه کشور برداشته و طرح اکرام نیازمندان و ایتام که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، جدای از تفاهم نامه مزبور می باشد.

این حرکت خدا پسندانه همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح روستاهای محدوده این منطقه اجراء می شود.

Share