تمدید قرارداد درهاله ای از ابهام

آیا وزیر ورزش مخالف بسته شدن قرارداد با کروش است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر ورزش در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد فدراسیون به جای قرار گرفتن تحت تاثیر فضای احساسی رسانه ای برای تمدید قرارداد با کارلوس کروش باید به فکر بررسی دقیق عملکرد ۳.۵ ساله این مربی در تهران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر ورزش در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد فدراسیون به جای قرار گرفتن تحت تاثیر فضای احساسی رسانه ای برای تمدید قرارداد با کارلوس کروش باید به فکر بررسی دقیق عملکرد ۳.۵ ساله این مربی در تهران باشد.

14-6-3-105744img_5959

گودرزی که از او به عنوان یکی از مخالفان تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی نام برده می شد از مردم خواست تا از فضای احساسی دست بردارند و بگذارند تا در روالی منطقی درباره قرارداد مربی پرتغالی تصمیم گیری شود. این گفته های او در شبی که علی کفاشیان برای نخستین بار در ماه های گذشته پالسی مثبت درباره تمدید قرارداد با سرمربی پرتغالی داده ، دوباره معمای این قرارداد را پیچیده می کند. آیا وزیر مخالف بسته شدن این قرارداد است؟ واکاوی واژه به واژه حرف های او چنین چیزی را نشان نمی دهد. آیا او موافق این تصمیم است؟ دوباره چنین جمله ای در حرف هایش نیست که بحث های او درباره قیمت ، عملکرد و نکات دیگر حاکی از این است که مرد اول ورزش ایران خیلی راغب این همه جوزدگی برای تمدید با کروش نیست.

اما در شرایطی که پیشتر رسانه ها نوشته بودند گودرزی تمایلی به تمدید قرارداد با کروش ندارد و او در بیانیه ای یکبار این ادعا را تکذیب کرده بود ، حرف های رودررویش با مردم چه مفهومی تواند داشته باشد؟

این حلقه مفقوده در حرف های محمود گودرزی است. او که هر بار برای تمدید قرارداد کروش در تله حرف های علی کفاشیان می افتد. اینکه رئیس فدراسیون فوتبال می گوید:« پول نداریم ، باید وزارت ورزش و دولت کمک کنند.» اینکه ۲.۸ میلیون دلار برای مربی و چیزی نزدیک به ۲.۲ برای دستیاران خارجی اش سالانه هزینه شود ، رقمی رقمی درشت از کل بودجه ورزش کشور است و وزیر اعتقاد دارد چنین هزینه هنگفتی نباید به ورزش تحمیل شود. راه چانه زنی باید باز باشد و او اینگونه با کمتر راغب نشان دادن خود سعی می کند مرد پرتغالی را – که بی شک در کنار تمام محاسنی که دارد نمی توان از این ویژگی پول دوستی اش گذشت – در موضع انعطاف قرار دهد چون کروش در همه سال هایی که در آسیا مربیگری کرده هیچ وقت جامی نبرده و بدون شک کاپ قهرمانی آسیا از گم شده های دوران مربیگری او هم هست. شاید حرف های سرد وزیر بتواند برگ برنده ای برای فدراسیون فوتبال در مذاکرات پیش رو باشد . فرصتی که باید دید کفاشیان چطور از آن بهره می گیرد. او که حالا وزیر آب پاکی را روی دستش ریخته و می داند همه هزینه های استخدام مربی اش را خودش باید تامین کند.

خبرآنلاین/

Share