با حضوربه موقع آتش نشانان

آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی رشت ختم به خیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک ساختمان مسکونی ویلایی صبح دیروز آتش گرفت اما با حضور و اقدام به موقع آتش نشانان حریق مهار شد و به هیچ یک از ساکنان آن آسیب جانی نرسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک ساختمان مسکونی ویلایی صبح دیروز آتش گرفت اما با حضور و اقدام به موقع آتش نشانان حریق مهار شد و به هیچ یک از ساکنان آن آسیب جانی نرسید.index4

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی در ساعت ۵:۳۳ دقیقه صبح روز گذشته، ۳۷تن از آتش نشانان ۷ ایستگاه آتش نشانی به سوی بلوار شهید انصاری، کوچه مستشاری روانه شدند و نخستین آتش نشانان ظرف کمتر از ۳ دقیقه به محل حریق رسیدند.

حسین تقی زاده، فرمانده نیروهای اعزامی در این باره اظهار داشت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ویلایی بود که از قسمت شیرواانی دچار آتش سوزی شده بود و شعله های سرکش آتش از آن زبانه می کشید و در حال سرایت به مکان های مجاور بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ به گروه های مختلف تقسیم شدند و توانستند، شعله های آتش را در سربندی همان ساختمان مهار و از سرایت آن به مکان های مجاور جلوگیری کنند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه در این حادثه، هیچ یک از ساکنان این ساختمان صدمه ای ندیدند و این حادثه به خیر گذشت.

index1 index index3 1181-1

Share