در شبي كه ايرانيان به خود باليدند

ایران با ارائه یک بازی درخشان به آرژانتین به اضافه داور باخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آرژانتین به کمک مازیچ، داور صربستانی و ضعیف بازی امشب توانست با یک گل در دقایق اضافه بازی از سد دفاع آهنین ایران بگذرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آرژانتین به کمک مازیچ، داور صربستانی و ضعیف بازی امشب توانست با یک گل در دقایق اضافه بازی از سد دفاع آهنین ایران بگذرد. همه کسانی که بازی امشب ایران و آرژانتین را دیدند باور دارند ایران تیم خوب میدان بود که هم خیلی منطقی دفاع کرد و هم خیلی منطقی حمله کرد و به اندازه کافی هم جلوی آرژانتین موقعیت گل ایحاد کرد. تنها حیف که در دقیقه ۱+۹۰ تک گل بازی به ثمر رسید تا ایران شکست بخورد.

resized_388319_214 وقتی در دقیقه ۲+۹۰ سابیا تصمیم گرفت دی‌ماریا را از بازی بیرون بکشد تا یک مدافع را وارد زمین کند هافبک تهاجمی آلبی‌سلسته مثل بازیکنان تیم ملی قطر در برابر ایران وقت کشی می‌کرد. اید باور نکنید ولی امروز ایرانی در زمین مسابقه درخشید که وقتی در دقیقه ۷۳ حمله می‌کرد مدافع آرژانتین سراسیمه توپ را به اوت می‌زند.
دیدار ایران و آرژانتین با برتری یک بر صفر آبی سلسته به پایان رسید. تیم ملی ایران در این دیدار بیشتر چشم به ضد حملات داشت. هرچند که آرژانتینی‌ها به مراتب فرصت‌های بهتری داشتند اما شاگردان کی‌روش با دفاعی چند لایه نمایشی قابل قبول ارائه دادند و اگر کمی خوش شانس بودند می‌توانستند با حداقل یک امتیاز کار را به پایان ببرند.
شاید امروز ستاره‌های زیادی از اعضای تیم ملی کشورمان در زمین درخشیده باشند اما بی‌شک بزرگترین ستاره تیم ملی ایران در زمین کارلوس کی‌روش بود. مردی که به وعده‌های خود عمل کرد و سورپرایز خود برابر آرژانتین را رو کرد و ما بارها تا بازکردن دروازه آرژانتین پیش رفتیم اما نتیجه کار گل دقایق پایانی لیونل مسی بود.
همانطور که کارلوس کی‌روش در پایان بازی گفت این داور بازی بود که در جریان بازی وقفه ایجاد کرد. یک صحنه حساس در محوطه جریمه و خطای مدافع آرژانتین روی دژاگه پنالتی مسلمی بود که داور بر روی آن چشم بست تا در روند بازی تغییر ایجاد کند و مانع پیروزی ایران شد.
حالا ایران به بازی مهم روز چهارشنبه برابر بوسنی چشم دوخته است.
/تابناک
Share