یک زن ایرانی الاصل در کابینه جدید دولت هند +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخست وزیر جدید هند یک زن ۳۸ ساله با نام فامیلی ” ایرانی” را به عنوان وزیر توسعه منابع انسانی کابینه جدید خود معرفی کرد. به نقل از ” عصر ایران” نارندرا مودی نخست وزیر جدید هند پس از مراسم تحلیف روز گذشته خود امروز (سه شنبه ) ۲۳ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخست وزیر جدید هند یک زن ۳۸ ساله با نام فامیلی ” ایرانی” را به عنوان وزیر توسعه منابع انسانی کابینه جدید خود معرفی کرد.

به نقل از ” عصر ایران” نارندرا مودی نخست وزیر جدید هند پس از مراسم تحلیف روز گذشته خود امروز (سه شنبه ) ۲۳ وزیر کابینه خود را معرفی کرد که در میان وزرای جدید نام یک زن از خانواده زرتشتیان هند، دیده می شود.

خانم “اسمرتی ایرانی” که ۳۸ سال سن دارد به عنوان وزیر توسعه منابع انسانی کابینه جدید معرفی شده است و همسر “زوبین ایرانی” از خانواده های زرتشتیان ایرانی الاصل هند است.

خانم ایرانی در انتخابات پارلمانی از ” رائول گاندی” نماینده حزب کنگره شکست خورده بود ولی با انتخاب مودی به عنوان وزیر به کابینه راه یافت.

هواداران حزب بهاراتیا جاناتا در “آمتی” هند راه یابی نامزد انتخاباتی خود به کابینه را با توزیع کیک و شیرینی جشن گرفته اند.
355757_698 355762_794 355763_460

Share