یادواره اساتید محمد رضا لطفی و پرویز مشکاتیان در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یادواره اساتید محمد رضا لطفی و پرویز مشکاتیان در رشت برگزار می شود. کنسرت موسیقی ایرانی گروه سروستان به مناسبت گرامیداشت یاد اساتید محمد رضا لطفی و پرویز مشکاتیان ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه ۹۳ در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یادواره اساتید محمد رضا لطفی و پرویز مشکاتیان در رشت برگزار می شود.

title
کنسرت موسیقی ایرانی گروه سروستان به مناسبت گرامیداشت یاد اساتید محمد رضا لطفی و پرویز مشکاتیان ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه ۹۳ در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.
رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : این برنامه به همت آموزشگاه موسیقی ارغنون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کنسرت گروه سروستان ، با یاد دوقلندر بی همتای موسیقی ایران برگزار می شود گفت : این برنامه در دو بخش اجرا می شود که شامل ۹ قطعه در دستگاه نوا ، آواز بیات ترک و آواز اصفهان خواهد بود.
این مسوول افزود : آهنگساز ، تنظیم کننده و سرپرست گروه موسیقی سروستان سجاد عزیزی است و اعضای آن عبارتند از : میثم علیگو ، آرش نیکخواه ، علی گودرز ، سعید قربانپور ، اصغر برقعی ، سجاد سعیدی ، حامد سلیمانی و سهیل اسلامی که میثم علیگو در مقام خواننده آنان را همراهی خواهد کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد : کنسرت موسیقی ایرانی گروه سروستان ( یادواره اساتید محمد رضا لطفی و پرویز مشکاتیان ) ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه ۹۳ ساعت ۲۰ در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود و علاقمندان جهت دریافت بلیط می توانند به فروشگاه موسیقی سروش ، کتابفروشی فرازمند و باجه محل اجرا مراجعه نمایند.

posterسجاد سعیدی سرپرست گروه موسیقی سروستان متولد ۱۳۶۴ زنجان ، موسیقی را از سال ۷۹ با فراگیری ساز سنتور آغاز نمود و ردیف میرزاعبدالله را نزد استاد مسعود شناسا ادامه داد. وی در زمینه نواختن ساز سه تار نیز از محضر استاد مسعود شعاری بهره برده است.
سعیدی در حدود ۸ سال است که بطور پیوسته آهنگسازی می کند و تاکنون برای چندین تئاتر و فیلم کوتاه موسیقی ساخته است. او همچنین در دومین همایش بین المللی نجوم که در سال ۸۹ در زنجان برگزار شد ۴۵ دقیقه برای نجوم موسیقی ساخته که در سازمان یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

Share