سایت ها به شایعات بی اساس دامن نزنند

گلایه امام جمعه انزلی از شایعه پراکنی درمورد دختر بچه گمشده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی و با گلایه از برخی سایت های خبری گفت: هرچند گم شدن این عزیز همه را نگران کرده، ولی باید توجه داشت که همه نیروهای امنیتی و انتظامی شبانه روز در تلاشند تا با یافتن وی، خانواده و همه مردم را از نگرانی به در آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سید داوود موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه انزلی اظهار کرد: در ایامی بسر می بریم که ۲۵ سال از ارتحال انسانی می گذرد که هنوز تئوریسینهای غربی مات شخصیت و سیاست او هستند، کسی که در عصر خفقان توانست سیلی به صورت استکبار بزند و در عصر پیشرفت تکنولوژی نهضتی را مدیریت کند که الگوی نهضت های آزادیبخش است.

mosavi053وی افزود: امروز دنیا شاهد است بعد از گذشت ربع قرن از ارتحال او، مردم باگرامیداشت ایشان حماسه می آفرینند و محبوبیتش در دل ها را به جهان اعلام می کنند.

امام جمعه انزلی اظهار کرد: امام خمینی عبد صالح خدا بود و همه چیز را برای خدا می خواست و برای همین مردم او را حمایت کردند و در مقابل همه سختی ها در کنار او ایستادند.

خطیب جمعه انزلی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بعد از امام (ره) اشاره کرد و گفت: بعد از ایشان شخصیتی ادامه مسیر را بر عهده گرفت که سیاست، هوشیاری، رهنمودها و هشدارهایش امام گونه بود و اگر نبود هدایت او، انقلاب به این موفقیت ها نمی رسید.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) گفت: این روز مسعود به نام روز جوان نام گرفته و باید جوانان که نعمت بزرگی برای مملکت هستند را قدر بداریم زیرا این جوانان بودند که انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و جنگ را با رهبری امام(ره) مدیریت کردند.

امام جمعه بندرانزلی در خاتمه سخنانش؛ به مفقود شدن دختر بچه دانش آموز اشاره کرد و با گلایه از برخی سایت های خبری گفت: هرچند گم شدن این عزیز همه را نگران کرده، ولی باید توجه داشت که همه نیروهای امنیتی و انتظامی شبانه روز در تلاشند تا با یافتن وی، خانواده و همه مردم را از نگرانی به در آورند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی سایت ها شایعاتی بی اساس را دامن می زنند که جز تشویش اذهان عمومی نتیجه دیگری ندارد و از همه مردم تقاضا داریم به این شایعات توجه نکنند؛ باید بدانیم گیلان از استان های امن است و اگر چنین نبود، این همه گردشگر در این استان و شهر نداشتیم/ایرنا

Share