امیر عابدینی خبر داد :

گروه صنایع اراک و یک شرکت مشهدی خواهان خرید امتیاز داماش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عابدینی در مورد پیشنهاد‌های داده شده برای به خدمت گرفتن مالکیت باشگاه داماش گیلان گفت: گروه صنایع اراک و یک شرکت مشهدی خواهان خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان هستند. مذاکراتی با این دو شرکت انجام شده و وضعیت مالکیت باشگاه تا هفته آینده مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر عابدینی افزود: باشگاه داماش گیلان تحت نظارت دادگستری است و هم‌اکنون به فعالیتش ادامه می‌دهد و متوقف نشده است.

عابدینی درباره وضعیت مالکیت باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه داماش گیلان تصویب کرده که باشگاه داماش در رشت بماند. همچنین نام باشگاه هم تغییر نکند و فقط پسوند یا پیشوندی به نام باشگاه اضافه می‌شود.

abediniوی در مورد پیشنهاد‌های داده شده برای به خدمت گرفتن مالکیت باشگاه داماش گیلان گفت: گروه صنایع اراک و یک شرکت مشهدی خواهان خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان هستند. مذاکراتی با این دو شرکت انجام شده و وضعیت مالکیت باشگاه تا هفته آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان در مورد وضعیت بدهی بازیکنان داماش گیلان بیان کرد: مقدار بدهی بازیکنان را به دادگستری اعلام کردم و بعد از دریافت پول قرار است بدهی بازیکنان را بدهم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده گفت: مالک جدید باشگاه داماش گیلان بازیکنان مدنظر سرمربی داماش را برای فصل بعد جذب می‌کند.

مدیرعامل سابق داماش در مورد اینکه الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان اعلام کرده داماش حق انتقال از گیلان را ندارد گفت: حرفی که او زده قانونی است اما سوال من این است اکنون که مسئولان داماش گیلان می‌گویند که دیگر نمی‌توانیم در رشت هزینه کنیم چه باید کرد؟ مسئولان گیلان جلو بیایند و پرداخت دیون باشگاه را قبول کنند و تعهد بدهند که داماش به سرنوشت چوکا و سپیدرود دچار نمی‌شود حاضرم ۳ سال به طور رایگان باشگاه را به آنها بدهم تا اداره کنند.

باشگاه خبرنگاران/

Share